Jump to content

Bekende bug?


Wollongong

Recommended Posts

Het valt me op dat de jobs die ik voor anderen doe (associate/prospect) vandaag standaard eindigen met een zwart scherm. Supplies gehaald voor bunker: zwart scherm, uitgenodigd in iemands business, zwart scherm. Ik kan dan verder niets meer, behalve in de chat typen (maar daar is niemand).

Is dit een bekende bug? Wat doe ik ertegen?

 

Link to comment
Delen op andere websites

R* servers zijn vaak niet echt al te best en dat resulteert dus tot zulke "bugs".

Je kan dat ook met eigen ogen zien wanneer er veel Chinezen zijn in de sessie en zie je dan auto's uit het niets verschijnen bijvoorbeeld.

Zwart scherm gebeurt ook vaak na een setup/heist.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, SilverRST zei:

R* servers zijn vaak niet echt al te best en dat resulteert dus tot zulke "bugs".

Je kan dat ook met eigen ogen zien wanneer er veel Chinezen zijn in de sessie en zie je dan auto's uit het niets verschijnen bijvoorbeeld.

Zwart scherm gebeurt ook vaak na een setup/heist.

Die auto's-out-of-nowhere... Is dat niet gewoon een modder die domme dingen aan het doen is?

Link to comment
Delen op andere websites

18 minuten geleden, Wollongong zei:

Die auto's-out-of-nowhere... Is dat niet gewoon een modder die domme dingen aan het doen is?

Nope, dat zeker niet. Ik snap eigenlijk ook niet waarom je bij veel dingen aan ziet als "modder/hacker/cheater".

Dat fenomeen zie je meestal vaak gebeuren overdag want dan zijn er meestal dan ook veel Chinezen online dan in de avond.

Dit gebeurt ook wanneer je een speler hebt lekgeschoten, dat de feedkill pas 5 seconden te laat of langer verschijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, als er ineens een berg auto's uit de lucht komt vallen en de chat explodeert over "filthy modders", dan is het toch niet heel vreemd dat ik die twee samenbreng in mijn conclusie?

En wanneer mijn munitie verdwijnt, steeds voorafgegaan door een verhitte discussie in Cyrillisch schrift, met hier en daar een opmerking over Russische hackers... ditto.

 

Misschien heb ik gewoon nog wat teveel vertrouwen in R* ofzo, dat ze een fatsoenlijke game bouwen.

 

Tenslotte, geen idee wat "feedkill" betekent.

Link to comment
Delen op andere websites

Liever auto's dan die duizenden cargobobs. Maar daar had ik het niet over maar auto's op het verkeer.

Dus auto's die te laat of uit het niets verschijnen op het verkeer is door dat er veel lag is in de sessie, dit gebeurt meestal wanneer er veel

Chinezen in de sessie zijn.

 

Teveel vertrouwen in R* hebben is vragen om enorm teleurgesteld worden.

 

Feedkill is zoals "Wollongong killed player_naam"

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...