Jump to content
PrioX

GTA Online: Doomsday Heist vanaf 12 december beschikbaar!


Een nieuwe heist? Jazeker! Vanaf dinsdag 12 december kunnen we ons gaan bezighouden met The Doomsday Heist

 

Jij en je team worden opgeroepen om San Andreas te gaan redden van de totale vernietiging. Lester, Agent 14 en een rijke techneut roepen je op om uit te zoeken waar de dreiging vandaan komt. En zoals we in de onderstaande trailer kunnen zien zal het een spannend avontuur worden met een aantal spectaculaire achtervolgingen. Zo zien we een grote duikboot, een nieuwe tank en zelfs vliegende auto's! 

 

En voordat we het vergeten: Het grootste mysterie zal hoogstwaarschijnlijk worden opgelost. De jetpack en Mount Chilliad hebben ook een rol in deze nieuwe heist! 

 

 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op 15-12-2017 om 18:15, GTA_FUNPLAYER zei:

Nieuw spelervaring? Is dan toch gewoon dat je als Michael ofzo een agentenpak draagt ipv een kostuum? Is geen andere missies toch met mods? En wagens kan je nooit echt verzamelen bij single player, want mijn wagen bij Michael in zijn garage verdwijn constant. Als ik zou mod doen is het Online, maar niet om geld, maar om bv met een Ferrari of livery kleuren te rijden, daar doe je niets mis mee dus waarom zou men je dan bannen voor zoiets nutteloos?

 

Je kan auto's wel verzamelen in singleplayer, hoor. Kijk maar op gta5-mods, 'scripts' gedeelte.

Ook kan je dus GTAO garages in je single player zetten. Je moet wel Simple Trainer hebben of andere script dat voorkomt dat je auto's verdwijnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, SilverRST zei:

Je kan auto's wel verzamelen in singleplayer, hoor. Kijk maar op gta5-mods, 'scripts' gedeelte.

Ook kan je dus GTAO garages in je single player zetten. Je moet wel Simple Trainer hebben of andere script dat voorkomt dat je auto's verdwijnen.

Online garages bezitten als Michael ofzo dan? Maar ik denk wel dat er iemand anders dan voor mij alles op pc moet zetten want van scripts, html codes, installeren, ken ik niets van!

Ik zou dan best een 2de computer moeten bezitten want als er eens iets misgaat ben ik ook mijn prive dingen kwijt. Als hij zou crashen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Online garages bezitten als Michael ofzo dan? Maar ik denk wel dat er iemand anders dan voor mij alles op pc moet zetten want van scripts, html codes, installeren, ken ik niets van!

Ik zou dan best een 2de computer moeten bezitten want als er eens iets misgaat ben ik ook mijn prive dingen kwijt. Als hij zou crashen.

Zo dan, veel doomsbedenkingen heb je dan :puh: De scripts installeren is niets anders dan ze uitpakken met Winrar, of Winzip en ze in je GTAV map te plaatsen.

Je kan ze gewoon verwijderen zoals je dat met gewone bestanden zoals Word bestanden. En wat bedoel je met online garages bezitten als Michael?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, SilverRST zei:

Zo dan, veel doomsbedenkingen heb je dan :puh: De scripts installeren is niets anders dan ze uitpakken met Winrar, of Winzip en ze in je GTAV map te plaatsen.

Je kan ze gewoon verwijderen zoals je dat met gewone bestanden zoals Word bestanden. En wat bedoel je met online garages bezitten als Michael?

"Ook kan je dus GTAO garages in je single player zetten"  dus kan je een 10car garage bezitten als Michael? Single player is toch Michael, Franklin en Trevor? Je kan ook nergens niet proberen of het lukt. Stel ik koop zo een GTA PC versie voor 40euro en men pc neemt niet aan of het is niets voor mij, ... Ik ga er ook geen geld tegenaan gooien om niets. En ja pc of "apps" of dergelijke tablet pc wereld ken ik 0,0 !!! Ben ouder dan 40 en heb zo geen computerkennis

 

3 uur geleden, SilverRST zei:

Zo dan, veel doomsbedenkingen heb je dan :puh: De scripts installeren is niets anders dan ze uitpakken met Winrar, of Winzip en ze in je GTAV map te plaatsen.

Je kan ze gewoon verwijderen zoals je dat met gewone bestanden zoals Word bestanden. En wat bedoel je met online garages bezitten als Michael?

Zie je nu, heb zitten GTA pc willen downloaden en niets dan TROEP op mijn pc !!!! Alles moeten herinstalleren! Foert ik geef op dan liever PS4 ! Simpel en doet men pc niet stuk met rotzooi :( 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben net terug na een tijdje offline. Het valt me op dat het spel nu om de zoveel tijd helemaal vastloopt. Het is dan makkelijk om vanaf de heup te schieten en dingen te roepen als "Doomsday Heist maakt het spel instabiel"...

 

Heb niet zoveel crashes meegemaakt in zo korte tijd sinds WindowsXP

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Zie je nu, heb zitten GTA pc willen downloaden en niets dan TROEP op mijn pc !!!! Alles moeten herinstalleren! Foert ik geef op dan liever PS4 ! Simpel en doet men pc niet stuk met rotzooi :( 

Hoe precies heb je dit willen doen? Via Rockstar Social Club, Steam of heb je hem gekocht in de winkel? Hier is een heel forum dat je met plezier wil helpen, hé. :) 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

23 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

"Ook kan je dus GTAO garages in je single player zetten"  dus kan je een 10car garage bezitten als Michael? Single player is toch Michael, Franklin en Trevor? Je kan ook nergens niet proberen of het lukt. Stel ik koop zo een GTA PC versie voor 40euro en men pc neemt niet aan of het is niets voor mij, ... Ik ga er ook geen geld tegenaan gooien om niets. En ja pc of "apps" of dergelijke tablet pc wereld ken ik 0,0 !!! Ben ouder dan 40 en heb zo geen computerkennis

 

Zie je nu, heb zitten GTA pc willen downloaden en niets dan TROEP op mijn pc !!!! Alles moeten herinstalleren! Foert ik geef op dan liever PS4 ! Simpel en doet men pc niet stuk met rotzooi :( 

Je hebt GTA gedownload en nu heb je troep op je PC? Wiens fout is het nu?? En nu geef jij de PC de schuld? GTAV kan op twee manieren gedownload worden:

 

1) R* Warehouse, dan weet je dat het geen troep bevat

2) Torrents, foute boel

 

10car garages van GTAO voor Micheal, Franklin en Tevor inderdaad.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

57 minuten geleden, SilverRST zei:

Je hebt GTA gedownload en nu heb je troep op je PC? Wiens fout is het nu?? En nu geef jij de PC de schuld? GTAV kan op twee manieren gedownload worden:

 

1) R* Warehouse, dan weet je dat het geen troep bevat

2) Torrents, foute boel

 

10car garages van GTAO voor Micheal, Franklin en Tevor inderdaad.

Om bij Rockstar een PC download spel te kopen moet je dus je huisadres en zelfs je prive telefoonnummer geven? Dacht dat ze via je email een code gaven die je kon downloaden en je had het spel op je pc na betaling via PayPal ofzo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Om bij Rockstar een PC download spel te kopen moet je dus je huisadres en zelfs je prive telefoonnummer geven? Dacht dat ze via je email een code gaven die je kon downloaden en je had het spel op je pc na betaling via PayPal ofzo.

Je koopt elders je code. Ik koop ze bij cdkeys.com. Daarna zorg je dus al dat je een Social Club account hebt.

Zodra je de code hebt gekregen in de mail na je aankoop, ga je naar dit:

 

VZYCnVr.png

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ok dank je voor uitleg :) dan zal ik een nieuw social club account aanmaken, want deze ik nu heb is gelinkt aan mijn PS4. Maar dan moet ik mijn PS4 social club sluiten want is op dezelfde pc dat ik op social club zit. En je kan toch maar 1 keer op social club met dezelfde pc?

Ook begrijp ik compleet niets van de vereisten sterkte pc. Ik heb ene splinternieuwe laptop Acer Aspire F17 Intel I7 Nvivia Geforce 940MX 4GB VRAM 2.7GHz met Turbo boost tot 3.5GHz 16GB DDR4  

 

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

14 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

ok dank je voor uitleg :) dan zal ik een nieuw social club account aanmaken, want deze ik nu heb is gelinkt aan mijn PS4

Ik geloof dat je meerdere accounts kunt linken via de instellingen op Social Club. Ik geloof dus dat een nieuw account aanmaken niet nodig is. ;) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik twijfel nog steeds erg sterk om PC versie te kopen. Je scherm is ook kleiner dan tv. Het is echt dom dat je niet voor een uurtje ofzo een kleine demo kan doen. Stel dat het niets wordt op pc en men pc niet aankan of dat ik problemen heb met iets, ben je gewoon al je geld kwijt, gekocht om niets dus.

Met PS4 is dat eigenlijk ook wel zo, daarom heb ik ook maar 2 spelletjes liggen in huis. Je weet nooit of het  spel wel iets voor je is.

En die mods kan niet op Online, dus wat zin dan om als "Michael" rond te toeren in een Audi of Porsche ipv een GTA wagen. Dat klein verschil is ook niet een echte reden om kopen.

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja, je scherm is meestal kleiner... maar meestal wel veel betere beeldkwaliteit.

En met FiveM kan je online dus wél (legaal) modden.

Zelf heb ik trouwens nog nooit een console gehad, zie daar het voordeel niet echt van in.

Bewerkt: door AntonTH4Dutch

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

46 minuten geleden, AntonTH4Dutch zei:

Ja, je scherm is meestal kleiner... maar meestal wel veel betere beeldkwaliteit.

En met FiveM kan je online dus wél (legaal) modden.

Zelf heb ik trouwens nog nooit een console gehad, zie daar het voordeel niet echt van in.

ja maar tegen dat ik dat allemaal begin te leren is die speciale actie voorbij. Tenzij ik het nu meteen nog bestel met die extra bonus en alles erna leer programmeren. Want op dit momment is alles voor mij chinees. FiveM heb ik eens opgezocht en tja daar sta je dan op die website. Als alles mislukt ben ik geld kwijt en ik had al GTA op PS4

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoi allemaal,

 

Ik vind het een leuke toevoeging die Doomsday Heist maarrrrrr......

Ik vind het jammer dat je deze kleine missies niet in Easy mode kunt spelen maar alleen in Normal en Hard. En dan je dit altijd met meerdere moet doen ben je altijd afhankelijk van hoe goed andere gamers zijn.

Zo was ik giseravind een uur bezig om, in een een of ander complex, een agent te bevrijden. Heb dit geprobeerd met andere gamers, waarvan er op een gegeven moment 1 afhaakte, en toen lukte het met zijn 2en na een uur nog steeds NIET! Dan heb ik er ook de pe in en ben gestopt. Dat R* het je niet makkelijk wilt maken, prima, voor gamers als ik word het halen van de hele Heist bijna onmogelijk.

Als je met zon missie bezig bent en iemand gaat dood kun je ervoor kiezen om ammo te kopen. Zou het niet handig zijn als je selecteren wát?! Als ik Doomsday klaar heb is het onderhand 2019 haha

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...