Jump to content
PrioX

GTA Online: Doomsday Heist vanaf 12 december beschikbaar!


Een nieuwe heist? Jazeker! Vanaf dinsdag 12 december kunnen we ons gaan bezighouden met The Doomsday Heist

 

Jij en je team worden opgeroepen om San Andreas te gaan redden van de totale vernietiging. Lester, Agent 14 en een rijke techneut roepen je op om uit te zoeken waar de dreiging vandaan komt. En zoals we in de onderstaande trailer kunnen zien zal het een spannend avontuur worden met een aantal spectaculaire achtervolgingen. Zo zien we een grote duikboot, een nieuwe tank en zelfs vliegende auto's! 

 

En voordat we het vergeten: Het grootste mysterie zal hoogstwaarschijnlijk worden opgelost. De jetpack en Mount Chilliad hebben ook een rol in deze nieuwe heist! 

 

 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

8 minuten geleden, GTAKevin023 zei:

 

Dude doe rustig! Denk aan je tikkie tikkie :7

 

Mij lijkt deze update echt super vet. Die vliegende auto die ook nog onder water kan wil ik echt hebben!! :D

Maar tja, aan de andere kant ben ik het wel eens met de mensen die het te overdreven vinden. GTA is gewoon

een beetje te gek geworden. Maar toch vind ik het ook wel weer vet. 

 

Ik blijf neutraal :dans::dans::dans:

1) er is niets mis met mijn "tikkie tikkie" (volgens mij in het Nederlands mijn hart) :) ik ben blij en vrolijk en vol humor !

2) blijkbaar is het oke om neutraal te zijn en om de update mooi en super te vinden, maar als je een negatief commentaar geeft wordt je al snel door vele afgeschilderd als "niet-ok" ! Dan ben je ofwel een agressief kereltje die zich opwindt of iemand die puur kritiek uit op alles, maar ik denk toch dat bij een forum "beide" meningen moeten geaccepteerd worden! :) ik kan mij nog steeds amuzeren met GTA :) omdat ik die updates niet gebruik, maar ik ga ook niet iemand scheef bekijken omdat hij die update leuk vindt :) !

Gewoon, R* zou ook eens aan de andere mensen moeten denken, waar blijven die huizen, appartementen, garages updates? Ook als je bv geen Online speelt, ben je al ongeveer 2 jaar uitgekeken op GTA spel? Want er wordt al meer dan 2 jaar geen enkele update meer gedaan voor de gewone GTA! Aan die mensen word nooit gedacht ! ;) Even een "M-E-N-I-N-G" :D:D 

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 uur geleden, PrioX zei:
LeftRightL1L2R1R2UpDownLeftRight

 

:clown:

 

Ben benieuwd hoe ze gaan werken en of je ze kunt stallen in een garage.  

Tegenwoordig bestaan dat soort cheats niet meer, en zul je toch echt de nieuwe vorm van cheats moeten gebruiken om te weten hoe de jetpacks gaan werken: microtransacties. Of 40 uur grinden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gta is flink vernield door deze troep. Vliegende motors en nu autos. Tijd dat leslie terug komt. En als dit zo doorgaat is dit me allerlaatste gta geweest. Gta is een spel voor criminaliteit en autos jatten. En met deze rommel is het verpest. Rip gta. 1997-2017 wat mij betreft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

10 uur geleden, harry1985 zei:

Gta is flink vernield door deze troep. Vliegende motors en nu autos. Tijd dat leslie terug komt. En als dit zo doorgaat is dit me allerlaatste gta geweest. Gta is een spel voor criminaliteit en autos jatten. En met deze rommel is het verpest. Rip gta. 1997-2017 wat mij betreft.

SUPER ANTWOORD !!!!!! :) Hopelijk zijn we met vele die er zo over denken ! Persoonlijk hou ik me enkel bezig met Sightseer en Simeon gestolen auto's brengen. Voor vele saai, voor mij een mooie som van 32miljoen !!!!!!!!!!!!!! Zonder 1 kogel !

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

14 uur geleden, harry1985 zei:

Gta is flink vernield door deze troep. Vliegende motors en nu autos. Tijd dat leslie terug komt. En als dit zo doorgaat is dit me allerlaatste gta geweest. Gta is een spel voor criminaliteit en autos jatten. En met deze rommel is het verpest. Rip gta. 1997-2017 wat mij betreft.

Eerder RIP GTA 2013-2017. Voorheen waren alle andere GTA's zeker wel prima en de III Era de beste GTA games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Niemand kwetsend willend, maar ik begrijp de negatieve reacties over de nieuwe update maar: 

 

Ik vind het juist fantastisch dat er alweer een nieuwe en grote gratis update komt.

Over de prijzen van de losse dingetjes en mogelijkheden kunnen we discussiëren maar dit is het verdien model van Rockstar en dus een feit.

 

Vroegah kocht je diskette's of een cd en dat was het dan.

Nu wordt er meestal online gespeeld en dat biedt veel mogelijkheden waaronder update's.

 

Je hoeft de spulletjes niet te kopen, je kan blijven spelen op de manier zoals je wil. Er zijn enorm veel speel mogelijkheden in GTA.

De keuze is reuze. Ook kun je een keus maken tussen meerdere soorten lobby's zoals public, private, friends only etc.

Ik begrijp dat verandering soms lastig is en je vroeger alleen maar auto's hoefde te stelen en wat schieten (Kiiiiillll Frenzyyyy!!!) <-heul oud)

 

Voor mij is dit een reden dat ik alleen maar gta speel, juist omdat er zoveel mogelijkheden zijn.

Nu weet ik dat er meerdere games zijn met vele mogelijkheden zoals World Of Warcraft etc.

Maar met GTA raak ik tot nu toe niet uitgespeeld.

Ik speel vaak met met anderen samen om geld te verdienen en dat gaat goed. Een volle bunker levert al een miljoen op om de 2 dagen.

Daarnaast nog wat dubble RP+$ missies en anderen helpen. Zo is er voor mij genoeg en op een leuke en vooral gezellige manier met anderen te spelen en te verdienen. 

Ik weet dat het in je uppie in een online random sloop sessie, amper tot niet te doen is omdat je packages steeds worden gejat of gesloopt.

Maar in die random sessies MOET je dus niet je ding alleen doen. Het mag.

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

7 uur geleden, Sandertju zei:

Niemand kwetsend willend, maar ik begrijp de negatieve reacties over de nieuwe update maar: 

 

Ik vind het juist fantastisch dat er alweer een nieuwe en grote gratis update komt.

Over de prijzen van de losse dingetjes en mogelijkheden kunnen we discussiëren maar dit is het verdien model van Rockstar en dus een feit.

 

Vroegah kocht je diskette's of een cd en dat was het dan.

Nu wordt er meestal online gespeeld en dat biedt veel mogelijkheden waaronder update's.

 

Je hoeft de spulletjes niet te kopen, je kan blijven spelen op de manier zoals je wil. Er zijn enorm veel speel mogelijkheden in GTA.

De keuze is reuze. Ook kun je een keus maken tussen meerdere soorten lobby's zoals public, private, friends only etc.

Ik begrijp dat verandering soms lastig is en je vroeger alleen maar auto's hoefde te stelen en wat schieten (Kiiiiillll Frenzyyyy!!!) <-heul oud)

 

Voor mij is dit een reden dat ik alleen maar gta speel, juist omdat er zoveel mogelijkheden zijn.

Nu weet ik dat er meerdere games zijn met vele mogelijkheden zoals World Of Warcraft etc.

Maar met GTA raak ik tot nu toe niet uitgespeeld.

Ik speel vaak met met anderen samen om geld te verdienen en dat gaat goed. Een volle bunker levert al een miljoen op om de 2 dagen.

Daarnaast nog wat dubble RP+$ missies en anderen helpen. Zo is er voor mij genoeg en op een leuke en vooral gezellige manier met anderen te spelen en te verdienen. 

Ik weet dat het in je uppie in een online random sloop sessie, amper tot niet te doen is omdat je packages steeds worden gejat of gesloopt.

Maar in die random sessies MOET je dus niet je ding alleen doen. Het mag.

 

Dat is waar wat je vertelt, je kan er los in rijden en doen wat je wil, je bent vrij en dat spreekt me ook enorm aan bij GTA. Maar wat ze zouden moeten doen is dat pushen bij nieuwe updates wat in toom houden. Zo denk ik aan continu je foon die gaat, irritant tot en met ! Elke maal verwijzen ze je naar warstock, alsof mensen niet weten wat er in de warstock te vinden is? Lester belt je ook elke seconde. Ook al ben je in public, private of friends only ! Zelfs van vreemde mensen krijg je uitnodigingen elke seconde, terwijl je op "friends only staat" !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...