Jump to content

Steeds melding geen headphone


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Hallo ik ontvang steeds de melding " er is geen headphone gevonden, headset is uitgeschakeld", headset is overgeschakeld naar usb, ..... Wat is dat toch? Ik weet toch wel dat ik geen headset aanschakel omdat ik simpelweg geen headset bezit ! Waarom steeds die rotte opmerkingen van hun?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf geen PlayStation. Maar als ik dit support topic zo lees blijkt het een bug te zijn die al een paar jaar aanwezig is in het systeem. Ik denk dat je ermee moet leren leven en hopen dat Sony dit ooit fixt. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

24 minuten geleden, PrioX zei:

Ik heb zelf geen PlayStation. Maar als ik dit support topic zo lees blijkt het een bug te zijn die al een paar jaar aanwezig is in het systeem. Ik denk dat je ermee moet leren leven en hopen dat Sony dit ooit fixt. :puh: 

Ik ben al tijdje aan het nadenken over omschakelen naar PC gaming. Maar weet niet zeker of mijn pc wel goed is. Een laptop is niet echt een gamecomputer. Het is een Acer Aspire F17 F5-771G-742S Intel I7 - 7500U 2.7GHz met turbo boost 3.5GHz en Nvidia Geforce 940MX met 4 GB VRAM en 16GB DDR4 memory. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

BEN HET ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KOTSMOE DAT ER STEEDS DE MELDING KOMT : "ER IS GEEN HEADPHONE GEVONDEN" ALS IK HELEMAAL GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN HEADPHONE BEZIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

SONY OF WIE DAN OOK WEIGERT COMMENTAAR TE GEVEN OP KLACHTEN VAN DUIZEND MENSEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JE BEELD GAAT WEG IN MIDDNE VAN SESSIE EN ALLES IS OM ZEEP !!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, elkaar uitschelden is niet oké. De vraag is reeds beantwoord en wij kunnen verder ook niets aan het problemen doen. Ik sluit daarom dit topic.

 

Wacht beiden in het vervolg netjes af tot je report beantwoord is. Iemand uitmaken voor iets werkt juist averechts en erop reageren ook.  ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...