Jump to content

The Doomsday Heist - Discussietopic


PrioX

Recommended Posts

Op 16-12-2017 om 18:24, Gijs1983 zei:

Ik ben er net mee begonnen. Vooralsnog ziet het er leuk uit. Het grootste nadeel, vind ik, het kost allemaal een hoop geld maar dat zijn we inmiddels gewend van Rockstar. Zou dit de laatste grote update zijn voor gta 6?....

- In het introductiefilmpje zeggen ze dat je een kanon kan aanschaffen?

- En, je krijg op je plattegrond een gele cirkel te zien waar je op zoek moet gaan naar een 'treasure'. Ik ben er een paar keer over heen gevolgen, doorheen gelopen maar krijg niks gevonden. Iemand een idee???

Ik ben benieuwd wat we in deze Heist allemaal tegen komen.

 

Gr Gijs

Zat zelf ook even te zoeken, maar het blijkt dus dat er ergens een briefje ligt, deze moet je lezen en dan moet je naar 3 punten ingame gaan om daar te zoeken naar aanwijzigingen. Zodra je deze gevolgd heb krijg je een lokatie waar de gun ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gijs1983

    7

  • PrioX

    4

  • Wollongong

    4

  • SilverRST

    4

Ik heb gisteren de finale van Act III gespeeld. Afgezien van de jetpacks is de finale nog redelijk realistisch (afgezien dan van de 78876478623786 klonen die je aanvallen). Het was best leuk om te doen allemaal.


Maar...

 

het is geen GTA

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, Wollongong zei:

Ik heb gisteren de finale van Act III gespeeld. Afgezien van de jetpacks is de finale nog redelijk realistisch (afgezien dan van de 78876478623786 klonen die je aanvallen). Het was best leuk om te doen allemaal.


Maar...

 

het is geen GTA

Het is ook geen GTA inderdaad. Ik heb echt nare nasmaak van de nieuwe DLC met al dat AI onzin. Dat AI onzin past goed bij in CoD of Battlefield of zo

maar in GTA, ho maar. De meest onrealistische DLC aller tijden en Smuggler's Run de meest stomste DLC aller tijden.

Een van de vrienden zei dat dit heist veel op CoD 4 of 5 lijkt, alleen is dat met een nuclear aanval of zo. Maar gezien wat R* allemaal bedenkt, geloof ik het wel.

 

Ik waardeer het enorm dat Alexander Blade zijn Scripthook heeft geupdate voor de laatste update zodat we toch nog GTAV storymode kunnen spelen met mods. De nieuwe auto's zijn zeker echt vet maar ze hadden eigenlijk vanaf dag 1 in GTA moeten zijn en daarmee bedoel ik de Hermes, Yosemite en Sentinel en andere goede ouwe GTA 3 Era auto's.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

56 minuten geleden, SilverRST zei:

Het is ook geen GTA inderdaad. Ik heb echt nare nasmaak van de nieuwe DLC met al dat AI onzin. Dat AI onzin past goed bij in CoD of Battlefield of zo

maar in GTA, ho maar. De meest onrealistische DLC aller tijden en Smuggler's Run de meest stomste DLC aller tijden.

Een van de vrienden zei dat dit heist veel op CoD 4 of 5 lijkt, alleen is dat met een nuclear aanval of zo. Maar gezien wat R* allemaal bedenkt, geloof ik het wel.

 

Ik waardeer het enorm dat Alexander Blade zijn Scripthook heeft geupdate voor de laatste update zodat we toch nog GTAV storymode kunnen spelen met mods. De nieuwe auto's zijn zeker echt vet maar ze hadden eigenlijk vanaf dag 1 in GTA moeten zijn en daarmee bedoel ik de Hermes, Yosemite en Sentinel en andere goede ouwe GTA 3 Era auto's.

Ik zie de link tussen BF en AI eerlijk gezegd ook niet. Juist BF is gewoon een heel duidelijke oorlogsshooter. Die moet ook vooral draaien om tanks en jets, ipv allerlei onzin. COD heb ik sinds deel 2 niet meer gespeeld :D

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 19-12-2017 om 15:16, Wollongong zei:

Ik zie de link tussen BF en AI eerlijk gezegd ook niet. Juist BF is gewoon een heel duidelijke oorlogsshooter. Die moet ook vooral draaien om tanks en jets, ipv allerlei onzin. COD heb ik sinds deel 2 niet meer gespeeld :D

 

Nou heb ik paar keer geprobeerd im als Host de ‘data breaches’ te starten. Wat dan vervolgens gebeurd, ík word eruit gekicked door andere spelers!

Het is me 1 keer gelukt om de bestanden te downloaden, maar als je vervolgens wilt ontsnappen en je komt agenten tegen die jou willen omleggen en je trekt, logisch in mijn ogen, je wapen dan heb je je zelf verraden en kun je opnieuw beginnen. Als je geen wapen trekt dan word je toch kapot geschoten?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Tis jammer dat je de missie in heist alleen in ‘normal’ of ‘hard’ kan spelen. Ik heb het deel, waar je iemand uit een pand moet bevrijden, al verschillende keren geprobeerd maar tot nu toe tevergeefs. Dus die ongeveer 12u speeltijd daar kom ík zeker aan! Ben benieuwd wanneer ik het uitgespeeld krijg.

Moet eerlijk zeggen, als je die vliegende motoren en auto’s om je heen ziet ben ik des te meer benieuwd wanneer gta 6 uitkomt.....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Op 19-12-2017 om 09:14, Wollongong zei:

Ik heb gisteren de finale van Act III gespeeld. Afgezien van de jetpacks is de finale nog redelijk realistisch (afgezien dan van de 78876478623786 klonen die je aanvallen). Het was best leuk om te doen allemaal.


Maar...

 

het is geen GTA

Is ‘Act III’ de laatste act van de Doomsday Heist?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen-kinderen, ik dacht laat ik de laatste missie in een uurtje doen.

Ik ben 3u!!!!! bezig geweest om met een tank de grot in te rijden, iedereen om te leggen, paar kisten te laten ontploffen, en als laatste op een server nog iets te moeten fixen. En laat dat laatste nog steeds niet gelukt zijn. Jezus R*, je kunt het de mensen ook onmogelijk maken!😠 

 

Dus hierbij gezocht; serieuze mensen die met mij dat laatste deel willen voltooien!

U kunt mij toevoegen als Gijs29883

Link to comment
Delen op andere websites

Op ‎28‎/‎02‎/‎2018 om 22:54, Gijs1983 zei:

Mensen-kinderen, ik dacht laat ik de laatste missie in een uurtje doen.

Ik ben 3u!!!!! bezig geweest om met een tank de grot in te rijden, iedereen om te leggen, paar kisten te laten ontploffen, en als laatste op een server nog iets te moeten fixen. En laat dat laatste nog steeds niet gelukt zijn. Jezus R*, je kunt het de mensen ook onmogelijk maken!😠 

 

Dus hierbij gezocht; serieuze mensen die met mij dat laatste deel willen voltooien!

U kunt mij toevoegen als Gijs29883

Serieuze mensen gaan niet oorlogje spelen en mensen neerknallen met machinegeweren, tanks en bommen ! Ik begrijp waarom de wereld in het echte leven zo is, kijk maar naar Amerika en hun wapens. GTA is voor mij nog steeds de "echte" betekenis van het spel : Grand Theft Auto !! In het Nederlands dus : Grote Auto Diefstal :) . Zo haal ik mijn 50 miljoen (u leest goed: 50 miljoen) binnen zonder 1 enkele kogel te hebben afgevuurd ooit :) Auto's stelen, herschilderen en verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wisten jullie dat Elite Challenge van Act III Finale ook bijna onmogelijk is?

0 Hack fails

150 headshots (wtf??)

No one died

En nog andere maar ben het vergeten om welke dat gaat.

 

In de oude heist krijg je 100k extra voor Elite Challenge en in DD heist krijg je maar 50k.

Typisch R* met hun stinkende logica.

 

Op 4-3-2018 om 09:32, GTA_FUNPLAYER zei:

Serieuze mensen gaan niet oorlogje spelen en mensen neerknallen met machinegeweren, tanks en bommen ! Ik begrijp waarom de wereld in het echte leven zo is, kijk maar naar Amerika en hun wapens. GTA is voor mij nog steeds de "echte" betekenis van het spel : Grand Theft Auto !! In het Nederlands dus : Grote Auto Diefstal :) . Zo haal ik mijn 50 miljoen (u leest goed: 50 miljoen) binnen zonder 1 enkele kogel te hebben afgevuurd ooit :) Auto's stelen, herschilderen en verkopen.

Dat is te danken aan onvolwassen mensen en of kinderen die het leuk vinden om alles wat rondloopt dood te knallen.

Vroeger was dat echt niet zo, contact missies en Lamar missies waren toen heel populair.

En bovendien zal ik dit nooit snappen: game heet GTA, Grand Theft Auto maar toch MOETEN we perse auto's legaal kopen??

En waarom is er perse Pegasus??

Link to comment
Delen op andere websites

22 uur geleden, SilverRST zei:

Wisten jullie dat Elite Challenge van Act III Finale ook bijna onmogelijk is?

0 Hack fails

150 headshots (wtf??)

No one died

En nog andere maar ben het vergeten om welke dat gaat.

 

In de oude heist krijg je 100k extra voor Elite Challenge en in DD heist krijg je maar 50k.

Typisch R* met hun stinkende logica.

 

Dat is te danken aan onvolwassen mensen en of kinderen die het leuk vinden om alles wat rondloopt dood te knallen.

Vroeger was dat echt niet zo, contact missies en Lamar missies waren toen heel populair.

En bovendien zal ik dit nooit snappen: game heet GTA, Grand Theft Auto maar toch MOETEN we perse auto's legaal kopen??

En waarom is er perse Pegasus??

Had inderdaad mooi geweest als je on Online GTA ook zoals in de gewone versie (Michael,...) ook dure wagens op straat zag zoals bv de Adder of Roosenvelt of 1 van die dure sportwagens, die ergens geparkeerd staan, en je dan steelt en ergens na het afschepen van de politie, hem in je garagebox parkeert.

Link to comment
Delen op andere websites

22 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Had inderdaad mooi geweest als je on Online GTA ook zoals in de gewone versie (Michael,...) ook dure wagens op straat zag zoals bv de Adder of Roosenvelt of 1 van die dure sportwagens, die ergens geparkeerd staan, en je dan steelt en ergens na het afschepen van de politie, hem in je garagebox parkeert.

Inderdaad. R* zou anders GTA moeten hernoemen naar GBA: Grand Buy Auto. De max waarde dat je kan stelen en in je garage kan stoppen is 95.000$

Oftewel, Felon (GT) met de waarde van 95.000. En wanneer je die auto verkoopt, krijg je maar 9,500$.

 

Heist preps. De originele had nooit heist preps, nja eigenlijk wel maar dan in de vorm van heist setups.

Een voorbeeld, neem de Valkyrie van Humane Labs. In setup 'Valkyrie' moet je die helikopter jatten en dat gebeurt niet in freemode.

Maar in Akula, je moet die helikopter wel jatten in freemode.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, SilverRST zei:

Inderdaad. R* zou anders GTA moeten hernoemen naar GBA: Grand Buy Auto. De max waarde dat je kan stelen en in je garage kan stoppen is 95.000$

Oftewel, Felon (GT) met de waarde van 95.000. En wanneer je die auto verkoopt, krijg je maar 9,500$.

 

Heist preps. De originele had nooit heist preps, nja eigenlijk wel maar dan in de vorm van heist setups.

Een voorbeeld, neem de Valkyrie van Humane Labs. In setup 'Valkyrie' moet je die helikopter jatten en dat gebeurt niet in freemode.

Maar in Akula, je moet die helikopter wel jatten in freemode.

Je kan wel tussen 23.00u en 04.00u daar aan Hawick Avenue aan Vinewood de blauwe Sentinel XS (17.000$) of de gele (14.000$) stelen en verkopen. Of tussen 09.00u en 17.00u aan Route 68 rechtover de Custom Shop de blauwe en gele XL wagen zien (20.000$) of zelfs aan vliegveld Custom Shop de blauwe Dominator voor 20.000$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...