Jump to content

code 202


ddvnl

Recommended Posts

hi sinds een aantal dagen heb ik problemen met gta zodra ik hem opstart geeft hij aan dat de service niet beschikbaar is met een code 202 

nou heb ik al op verschillende forums gekeken maar daar wordt niet echt een antwoord geleverd en socialclub helpt ook niks om dat ik op 1 of ander manier er niet kan op inloggen (pagina wordt niet correct weergeven)

hoop dat 1 van jullie me opweg kan helpen ?

 

mvg ddvnl

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even rondgekeken op het internet en veel mensen zeggen verschillende dingen. Sommige zeggen dat wanneer je deze error krijg je account mogelijk verbannen is. Anderen zeggen weer dat het te maken heeft met je DNS instellingen. Vooral dat laatste wordt veel gezegd. 

 

De afgelopen maand heeft GTA Online op meerdere platforms problemen gekregen met DNS instellingen. Dat de Rockstar Social Club niet wilt laden heeft hier ook mee te maken. In dit topic staat een mogelijke oplossing. Maar om deze ook hier te posten: 

 

Je moet je DNS instellingen veranderen in het volgende:

  • Primaire: 84.200.69.80
  • Secondaire: 84.200.70.40

Ik heb deze fix gebruikt op de Xbox One. Maar nadat ik deze DNS ook op mijn pc had toegepast kwam ik probleemloos op de Rockstar Social Club. Op deze website staat hoe je de DNS moet aanpassen op verschillende apparaten (Windows 10 ook). 

 

Laat het ons vooral weten mocht het (niet) werken. Succes! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, ddvnl zei:

aaah ja hij werkt eindelijk weer dankje wel :)

Super, veel plezier. :) 

 

1 minuut geleden, ddvnl zei:

en sorry voor de 2de topic ik wist niet meer waar ik deze had geplaats 

Geen probleem, kan gebeuren. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...