Jump to content
PrioX

GTA Online: Criminal Enterprise Starter Pack nu beschikbaar!


medium.starterpack2.jpg.1e5091276c309df3

 

Het is een drukke week voor GTA Online. Dinsdag is The Doomsday Heist verschenen en vanaf vandaag is er een speciale GTA Online bundel beschikbaar geworden waarmee je toegang krijgt tot handige content die je criminele leven in Los Santos een flinke boost geeft. :sigaar:

 

Met deze bundel krijg je toegang tot de leukste en populairste content van GTA Online, waaronder gebouwen, bedrijven, wapens, voertuigen en meer, met een waarde van ruim 10.000.000 GTA$. Zoals de naam van de bundel al deels verklapt is de bundel een handige start voor nieuwe GTA Online-spelers.

 

De bundel bevat het volgende:

 

Vastgoed:

  • Executive Office in Maze Bank West
  • Gunrunning Bunker in Paleto Forest
  • Counterfeit Cash Factory in de Grand Senora Desert
  • Biker Clubhouse in Great Chaparral
  • Appartement op 1561 San Vitas Street
  • 10 Car Garage op 1337 Exceptionalists Way

Voertuigen:

  • Dune FAV
  • Maibatsu Frogger
  • Enus Windsor
  • Obey Omnis
  • Conquette Classic
  • Turismo R
  • Pegassi Vortex
  • Huntley S
  • Western Zombie Chopper
  • Banshee

Wapens:

  • Compact Grenade Launcher
  • Marksman Rifle
  • Compact Rifle

Extra:

  • Verschillende Stuntrace en Import/Export outfits
  • Biker tatoeages 
  • 1 miljoen GTA$

 

Een groot deel van de content zal als gratis gemarkeerd worden in het spel. Verder zullen de voertuigen niks opleveren wanneer je ze inruilt. Je zal dus geen winst kunnen maken met de verkoop van de voertuigen. :clown:

 

De bundel is te koop voor €44,99 in de PlayStation Store, Xbox Store, op Steam en via de in-game store. 

 

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Niet de speld? Waar gaat dit heen? Als ze nou een bijzonder kerst iets er van maakte. Maar dit lijkt een beetje als R* meer geld wilt 😥

 

Het bijzonder aan GTA Online vond ik ooit dat alles nieuw was en je klein begon. Met een gesloten auto als draaideur crimineel. Misschien ondertussen een beetje nostalgie. Ik ben benieuwd wat r* met de nieuwe Red Dead Redemption gaat doen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat ze dit moeten doen. Toch wel echt het uitmelken van de game, als ze dat al niet deden. Niet dat ik er een voorstander van zou zijn geweest, maar het was dan beter om een pakket te creëren dat mensen met weinig tijd tegemoet komt met allerlei nieuwe CEO dingen die je kan kopen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tja, jammer dat er zulke microtransacties bijgekomen zijn. Maar het was natuurlijk te verwachten. Met alle updates die de laatste jaren zijn uitgekomen is er een grote kloof ontstaan tussen nieuwe en oude spelers. Op zich is zo'n bundel dan wel handig als je het geld kunt en wilt missen. Het zal me niks verbazen mochten er meer van zulke bundels verschijnen mocht deze bundel het goed doen. Net zoals bij de Shark Cards zijn er altijd mensen die dit soort bundels/microtransacties kopen. 

 

Ik denk ook dat Rockstar nu een einde gaat breien aan GTA Online. We hebben afgelopen dinsdag een van de grootste update gekregen, er is een promotieactie uitgelekt voor RDR2, en nu dan dit soort shortcut bundels. Ik hoop het in ieder geval, het is tijd om door te gaan. Het uitmelken moet toch een keertje stoppen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, Joriz zei:

Niet de speld? Waar gaat dit heen? Als ze nou een bijzonder kerst iets er van maakte. Maar dit lijkt een beetje als R* meer geld wilt 😥

 

Het bijzonder aan GTA Online vond ik ooit dat alles nieuw was en je klein begon. Met een gesloten auto als draaideur crimineel. Misschien ondertussen een beetje nostalgie. Ik ben benieuwd wat r* met de nieuwe Red Dead Redemption gaat doen. 

Vliegende paarden 😂😂😂 aangezien gta ook al naar de klo*ten is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Terug naar GTA waar je kleine crimineel bent die wagens moet stelen voor Simeon en er een aardig bedragje voor krijgt van 7000$ en een mooi huisje als Michael, Franklin of Trevor met 2 wagens in je garage en misschien een 10wagen loods, alles kleinschalig en fijn. Niet multimiljardair en elke peperdure jet of raket hebben en oersaai alles in 1 week al beu zijn ;) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...