Jump to content
PrioX

GTA Online: Festive Surprise 2017 & RDR2 Treasure Hunt!


medium.festivesur.png.6248041acfaf69fb23

 

Aankomende dinsdag (19 dec) kunnen we weer genieten van de kerstsfeer op GTA Online. Festive Surprise 2017 zal dan beschikbaar worden. Wat we precies krijgen is nog maar de vraag. Maar om af te tellen geeft Rockstar alvast wat gratis cadeautjes weg wanneer je dagelijks inlogt. 

 

  • Vrijdag 15 december: Rockstar Black Out Tee & Volle Body Armor.
  • Zaterdag 16 december: Warstock Cach and Carry Hoodie & 15 Sticky Bombs.
  • Zondag 17 december: Rockstar White Out Tee & Volle Snacks.
  • Maandag 18 december: Vibrant Check Pajamas, Smoking Jacket & Volle Ammo.

 

medium.rdr2revolvermystery.jpg.7294aab6d

 

Red Dead Redemption 2 Treasure Hunt 

In ander nieuws: De eerder uitgelekte ''treasure hunt'' is nu actief op GTA Online! Wanneer je inlogt op GTA Online zal je na een paar minuten een email krijgen van iemand die je een hint geeft over een mogelijke schat. In de email staat een foto van een locatie ergens op de map. Wanneer je er eenmaal aankomt vindt je een briefje waarop staat dat je de schat nooit zult vinden. 

 

Vervolgens worden er drie locaties gemarkeerd op de map. Op deze locaties liggen speciale voorwerpen verstopt. Wanneer je dichtbij een voorwerp komt hoor je o.a. een koebel die aangeeft dat je in de buurt bent. Deze voorwerpen leiden je uiteindelijk naar de locatie van een kist waarin een Double-Action Revolver zit. Eenmaal opgepakt is deze revolver van jou. Er zit overigens ook een extra uitdaging aan verbonden: Maak 50 headshots en je zult een speciale variant van het wapen in Red Dead Redemption 2 krijgen. Je krijgt ook $250.000 voor het voltooien van de uitdaging. Een leuke actie dus om RDR2 alvast te promoten! Laat het ons vooral weten wanneer je het revolver gevonden hebt. :) 

 

medium.rdr2gtaonlinerevolver1.png.387f656194cf3dfcce7eb4dcded60fab.pngmedium.rdr2gtaonlinerevolver2.png.ce0fe9ab61b465978bbc62493f8a11ae.png

Meer afbeeldingen zijn beschikbaar in de galerij (gemaakt door @Bassieboy35).

 

Bron 1: Rockstar Newswire

Bron 2: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wel om eerlijk te zijn, na mijn vele klagen en zagen om hun updates :D deze was EINDELIJK eens fijn om te doen :) je hebt geen tijdslimiet om de hints te zoeken en na je voltooid hebt moet je 50x in hoofd iemand schieten, was eens een leuke voldoening. En een mooie aardige som van  250.000$ ! Zoiets zouden ze meer moeten doen in Online, zoals die spaceships, hidden package, letter scraps, .... zoiets in Online brengen :) 

 

Nog een vraagje: is deze optie 1malig of kan je nog zulke berichten krijgen? Want ik zie op de foto's dat ik andere locaties had voor de hunt.

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 minuten geleden, Platypus zei:

Die 50 headshots, geldt dat alleen voor andere spelers of ook voor NPCs?

De headshots kun je op zowel spelers als NPC's maken. Je krijgt om de 10 headshots een melding in je beeld hoeveel je er nog moet. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

is deze optie 1malig of kan je nog zulke berichten krijgen? Want ik zie op de foto's dat ik andere locaties had voor de hunt.

Dit is iets eenmaligs. Er zijn inderdaad een stuk op 12 verschillende locaties. Maar dat verschild per persoon, iedereen krijgt drie willekeurige locaties. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 minuten geleden, PrioX zei:

Dit is iets eenmaligs. Er zijn inderdaad een stuk op 12 verschillende locaties. Maar dat verschild per persoon, iedereen krijgt drie willekeurige locaties. :) 

ok thx. Had handig geweest elke dag zo een hunt :) . Beter dan die bunkers enzo. Als men zou een bunker of dergelijke terug kon verkopen zou ik het misschien heel even hebben geprobeerd, maar nu zeker niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb de treasure hunt gisteren gedaan en het was zeker wel leuk om te doen.

Ik wist gelukkig niets van dat 'uitgelekte" treasure hunt dus deed dat helemaal zelf alleen. Wel ff passive mode aan zodat geen ander oorlog idioot

je moment komt verstoren en daarna ook eens mijn Impont Deluxo opgebeld en naar de locaties toe gereden en gevlogen.

Daarna dat wapen gekregen. Ik vind het wel tegenvallen dat R* RDR2 aan het pushen is want ik ga daar absoluut geen console voor kopen

omdat enorm slecht ben in controllers. Het is tegenwoordig geen excuus meer om RDR2 niet op PC uit te brengen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...