Jump to content

Cash gone?


BallBox

Recommended Posts

Hallo forum-leden,

Sinds 3 dagen terug kan ik niet meer bellen met Mechanic, hij zegt dan: 'Otherwise occupied.'

Dit is sinds gister plots verholpen.

Nu krijg ik mors mutual die zegt dat mijn GTA Online cash op is?!

 

Als je de foto bekijkt zie je dat mijn bank account meer dan vol is en mijn cash ook, maar op de foto van mijn account $0..

 

Heeft iemand een oplossing? (Alleen via mobiel - telefoon doet ie raar, en het kopen van ammo in jobs, als ik vehicles koop via internet doet hij t gewoon)

 

Mvg,

Sam K.

GTGA.PNG

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, 

 

Ik heb even rondgekeken op het internet. Ik ben ik mogelijke oplossing tegengekomen:

 

Wat je kunt proberen is een ander voertuig opblazen en daarna opnieuw Mors Mutual bellen. Als het goed is staat er dan een optie om alle voertuigen terug te kopen (ipv een voor een). Misschien dat dit dan werkt?

 

Je hebt in ieder geval voldoende geld. :7 Raar dat je dan zo'n melding krijgt. 

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, probeer eens al je cash op de bank te zetten en het dan overnieuw te proberen. Even een quote van deze mogelijke oplossing:

 

Citaat

To anyone still having this problem they way to fix it is bank all your cash, you have to have 0$ in hand.

Once you’ve banked it all make sure you bank all money you get from there onward as it will happen again if you have cash in hand.

Mors mutual will work perfectly then and the mechanic and utility bills will be paid although not straight away.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik heb dus net even gezocht en vond een video van de laatste update; Doomsday. 

Nu is er dus een manier om dit op te lossen door cash op je bank te zetten, en alles werkt weer ;)

 

Net als jij nu dus zegt.

 

Bedankt voor het helpen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...