Jump to content

GTA IV - 'Load Game' werkt niet


Lander2468

Recommended Posts

  • Dag allemaal,

     

  • ik heb een probleem met GTA IV op ps3, na het installeren van deze game staat er ‘’ load new game’’ maar dit kan niet laden, weet iemand hoe je dit kunt oplossen?

     

    Sorry dat ik het reageer in uw bericht, mazr ik ben just nieuw en kweet nie hoe je der zelf ene moet opzette. 

     

    alvast merci!

     

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het goed begrijp heb je het spel digitaal, dus zonder disc? Mocht je toch een disc hebben, is deze niet vuil of beschadigd?

 

Wat je kunt proberen is de Game Data verwijderen (niet de save date!). Dit doe je in het Game Data Utility-menu. In de onderstaande video wordt het getoond (tot 00:27!) hoe je er komt en hoe je het doet. Wanneer je GTA IV daarna opnieuw opstart moet je L1 en R1 inhouden. Ik geloof dat je dan ook nog de cache verwijderd. Dit is overigens een oplossing die Rockstar zelf voorstelt. :) 

 

 

Wat je eventueel ook zou kunnen proberen in het spel op te starten zonder dat je PS3 verbonden is met het internet. Misschien dat dat ook helpt. Dat zou ik overigens als eerst proberen voordat je het bovenstaande probeert. 

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt!ik heb wel een disc ervan, ik heb het spel al 3 keer verwijderd maar niet de op de online stand. De eerste keer dat ik deze downloade werkte dit maar als ik 5 minuten aan het spelen was, ging mn ps3 hangen en kon ik hem alleen maar uit en terug aan zette, dit gebeurde ook alleen bij GTA IV, ik ga deze tip eens proberen enkaat je morgen of dinsdag middag iets weten! mijn CD is helemaal schoon gemaakt. het spel is ook al 9 jaar oud en ik heb het van een vriend gekrege

Bewerkt: door Lander2468
Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Jammer om te horen. :( Heb je alle twee de opties die ik gepost heb geprobeerd, en was de disc niet vuil of beschadigd? 

Neen het is niet beschadigd met krassen of plekken, ik heb het filmpje alleen gevolgd, was het tweede met het internet uitzette op mn ps?

 

Link to comment
Delen op andere websites

18 minuten geleden, Lander2468 zei:

Neen het is niet beschadigd met krassen of plekken, ik heb het filmpje alleen gevolgd, was het tweede met het internet uitzette op mn ps?

 

Ja, dat zou je ook nog kunnen proberen. Het spel opstarten zonder dat je bent ingelogd op het internet. Anders weet ik eerlijk gezegd ook geen oplossing. Ben je ver in het spel? Anders zou je het spel opnieuw kunnen installeren. Of het helpt weet ik niet. Maar ik zoek ook nog even verder mee voor een oplossing. :) 

 

Wat je misschien toch nog even kan proberen is de disc schoonmaken. Misschien is 'ie toch wat vuil maar is het alleen niet goed zichtbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

55 minuten geleden, PrioX zei:

Ja, dat zou je ook nog kunnen proberen. Het spel opstarten zonder dat je bent ingelogd op het internet. Anders weet ik eerlijk gezegd ook geen oplossing. Ben je ver in het spel? Anders zou je het spel opnieuw kunnen installeren. Of het helpt weet ik niet. Maar ik zoek ook nog even verder mee voor een oplossing. :) 

 

Wat je misschien toch nog even kan proberen is de disc schoonmaken. Misschien is 'ie toch wat vuil maar is het alleen niet goed zichtbaar.

Ik heb het spel pas van een vriend gekregen dus ik zit helemaal niet ver, ik heb het spel al 4 keer opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet altijd loopt er wel iets mis. Ik was missie 1 bezig en ineens hing mn ps vast

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heeft opnieuw installeren misschien niet zoveel nut. Ik heb op technisch gebied niet zoveel verstand. Maar misschien kun je het spel opnieuw installeren zonder internetverbinding? Misschien dat het een verschil maakt? 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...