GTAGames.nl
Sandertju

Regels discussie hoek

11 berichten in dit onderwerp

Dit is het topic waar we met z'n allen over regels en welletjes en nietjes kunnen discusieren.

Een soort van GTA 3 geboden ofzo.

Kijk gerust bij andere crews/clans want daar heb ik ook stere punten gezien.

Dus kom maar op met ideeën!!!    ps het moet wel leuk blijven, ik kan er geen dag taak aan hebben.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Hey top over deze topic,     

Begin ik gelijk als eerst  we hebben dus net een voorvalletje oops gehad laten we het zo noemen is helemaal geen probleem vergeven en vergeten.     Nu vind ik wel persoonlijk  dat telefoon nummers nogal privé zijn en  is mijn mening dat het misschien beter is als iemand in de crew zit zelf een weekje in de fb groep te houden dan pas in de app om de persoon echt goed te leren kennen.    

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Beste ModderFaKAAS, ik heb omdat er de laatste tijd nogal wat "dingetjes" zijn voorgevalen de laatste tijd,

een speciale crew-leaders whatsapp groep aangemaakt. dit omdat we minder gezeik willen, wij willen het LEUK HOUDEN.

Wij gaan vanaf nu strenger optreden tegen mensen die de boel verzieken of onrust creëren.

Zoals Ben een goed idee opperde om met rode kaarten te werken vind ik een goed idee.

Hoe wij dit gaan toepassen zijn wij nog niet helemaal uit.

Ik heb mij nog weinig laten gelden maar ik denk dat het wel moet daar de groep steeds groter wordt en rotte appels de compost hoop op moeten om de rest gezond te houden.

Wanneer je uit de TEAM wordt verwijderd vervallen alle crew privileges zoals onder andere de whatsapp groep etc.

Dus gedraag je binnen de crew en tegenover je mede TEAM'ers. Wees niet te snel met conclusies, als er iets gebeurd, los dit zelf op als een man of vrouw of als gender neutraal of weet ik t.

Uiteraard hebben wij ook respect voor friendly crews dus daar geld hetzelfde voor.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Helemaal mee eens nu ook de leden bereiken die niet op dit forum komen👌

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De link is geplaatst op whatsapp, daar verdwijnt het in de massa.

Hier (website forum) blijft de info beschikbaar. Daarom juist hier geplaatst.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Miss een idee voor degene die het niet weten om de friendly crews in kaart te brengen en een bondgenootschap mee te sluiten, een gentlemans agreement, een samenwerking, want if you can’t beat them, join them, toch?? 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

TDDS is onze aarts vijand. ATHU is een friendly crew waarvan ik de link nu even niet kan vinden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

"if you can’t beat them" doen wij iets niet goed. "then we meet again".

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien ook een optie om deze link, of het "verhaaltje" met die regels als vastgezet bericht op de facebook groep te zetten? 

De facebook groep wordt nu niet veel gebruikt, misschien bekijken hoe het daar ook iets actiever kan worden? Ik wil wel rustig helpen daarmee. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wij hebben de bezem door de crew gehaald als een olifant door een porseleinkast.

De crew is van 109 naar 34 members gegaan.

Dit hebben wij gedaan om de crew gezellig te houden met actieve members.

Velen hadden/hebben dubbele socialclub accounts, zijn niet actief voor, en met de crew, anderen zijn naar een andere crew zijn vertrokken.

Ben je eruit geknikkerd en was dat niet de bedoeling?

Dan kan het zijn dat je xbox gamertag en socialclub account namen anders is en niet bij ons bekend is.

Zorg er dan voor dat je socialclub gegevens beschikbaar is voor crews&friends.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ja ik ben er dus ook uit geknikkerd.. :(

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.