Jump to content

Alles gratis


SennaScheer

Recommended Posts

Wat heeft hij precies gratis gekregen? Er is vorige week wel een speciale bundel uitgekomen waarmee je 'gratis' toegang krijgt tot bepaalde content. Misschien heeft hij deze gekocht? :) 

 

Wanneer je een gekoppeld Social Club-account hebt krijg je ook een aantal dingen gratis. Ik geloof een auto, wapen, en garage. 

Link to comment
Delen op andere websites

 

14 minuten geleden, PrioX zei:

Wat heeft hij precies gratis gekregen? Er is vorige week wel een speciale bundel uitgekomen waarmee je 'gratis' toegang krijgt tot bepaalde content. Misschien heeft hij deze gekocht? :) 

 

Wanneer je een gekoppeld Social Club-account hebt krijg je ook een aantal dingen gratis. Ik geloof een auto, wapen, en garage. 

Hij heeft een bunker gratis de batman auto de vliegende auto het watervliegtuig en een monstertruk

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hij het watervliegtuig (Dodo) en een monstertruck (Marshall) gratis heeft zou kunnen. Deze krijg je namelijk gratis wanneer je GTA Online ook op de Xbox 360 of PlayStation 3 hebt gespeeld. Spelers die dat niet gedaan hebben moeten betalen voor deze voertuigen.

 

Voor de Bunker en Batmobile (de Vigilante) heb ik geen verklaring. Heeft hij deze niet al eerder gekocht? Ook al verwijder je GTA van je console, je progressie en bezittingen blijven bestaan op de Rockstar-servers. Wanneer hij het spel opnieuw installeert krijgt hij gewoon weer al zijn spullen terug die hij voorheen gekocht heeft. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, PrioX zei:

Dat hij het watervliegtuig (Dodo) en een monstertruck (Marshall) gratis heeft zou kunnen. Deze krijg je namelijk gratis wanneer je GTA Online ook op de Xbox 360 of PlayStation 3 hebt gespeeld. Spelers die dat niet gedaan hebben moeten betalen voor deze voertuigen.

 

Voor de Bunker en Batmobile (de Vigilante) heb ik geen verklaring. Heeft hij deze niet al eerder gekocht? Ook al verwijder je GTA van je console, je progressie en bezittingen blijven bestaan op de Rockstar-servers. Wanneer hij het spel opnieuw installeert krijgt hij gewoon weer al zijn spullen terug die hij voorheen gekocht heeft. ;) 

Oke, bedankt voor de duidelijke uitleg!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...