Jump to content

Gta start niet op!


SennaScheer

Recommended Posts

1 minuut geleden, SennaScheer zei:

Oke, waar kan ik power save vinden?

Dat staat aangegeven in de error waarvan je een foto hebt gemaakt. Instellingen > *Power Saving Settings > Set Time Until PS4 Turns Off. 

 

* Waarschijnlijk is de Nederlandse vertaling iets van 'Energiebesparing instellingen'.

Link to comment
Delen op andere websites

 

Ik heb hier de Nederlandse vertaling uit de PS4 handleiding:

Citaat

Je kunt instellen na welke periode van inactiviteit het PS4™-systeem automatisch in de rustmodus wordt gezet of wordt uitgeschakeld door icon_settings.png (Instellingen) > [Instellingen voor energiebesparing] > [Tijd instellen waarna de PS4 wordt uitgeschakeld] te selecteren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...
Op 20-12-2017 om 13:05, SennaScheer zei:

Dit krijg ik ervoor als ik gta 5 op start op de PS4. Ik kan niet verder klikken of terug klikken.

is er een oplossing voor?

 

1A8462D8-05CC-4BE5-BA97-B1496DD98E31.thumb.jpeg.c1af605710263a01535dedf055f22c8a.jpeg

hoi, dit gebeurd ook bij mij als het bij jouw gelukt is kan je dan alsjeblieft vertellen wat ik moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

@yigit10heb je al de oplossing van Tommie59 geprobeerd?

 

Hij gaf aan dat dit uit de PS4 handleiding het mogelijk oplost:

Op 21-12-2017 om 11:10, Tommie59 zei:

Je kunt instellen na welke periode van inactiviteit het PS4™-systeem automatisch in de rustmodus wordt gezet of wordt uitgeschakeld door http://manuals.playstation.net/document/imgps4/icon_settings.png (Instellingen) > [Instellingen voor energiebesparing] > [Tijd instellen waarna de PS4 wordt uitgeschakeld] te selecteren.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...