Jump to content

Mechanic.. cahs gone #2


BallBox

Recommended Posts

Hoi,

Als ik Mechanic bel krijg ik de reactie: I'm otherwise occupied.

Dit heeft te maken met geld dat ingame op is. 

Nu is het zo dat ik genoeg op mijn bank heb staan, ik op straat sta en verder niks anders wil.

 

Iemand die het zelfde heeft/oplossing heeft?

 

Let me know!

Link to comment
Delen op andere websites

Op welk platform speel je? Ik heb gisteren namelijk ergens gelezen dat wanneer je deze melding krijg je hoogstwaarschijnlijk oneerlijk verkregen geld op zak hebt (glitches, mods, e.d.). 

 

Dit zou dus een middel van Rockstar zijn om de spelers met oneerlijk geld te ''straffen''. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op PC.

Het lijkt me sterk, puur omdat ik Rockstar eerder ook al heb gecontacteerd over het Mors Mutual gedoe.. 

Hello Trufaah,

Thank you for contacting Rockstar Support.

We understand that you are still experiencing issues not being able to purchase items in the game due to excessive illegitimate funds in your Maze Bank account. We would suggest for you to try spending the GTA$ funds on trading property locations to see if it helps resolve the issues.

Should you have any other issues, do feel free to contact us again.

Best regards,

Franklin L.
Rockstar Support

Link to comment
Delen op andere websites

Was je geld afgelopen tijd een keer op of bijna op?

Dan kan het zijn dat je je betaling hebt gemist, je kan dan pas weer tv kijken, douchen en je mechanic bellen als je hebt betaald.

Dit wordt één keer per in-game dag van je rekening afgeschreven, één in-game dag is 48 minuten.

Wat je kan proberen is 48 minuten in free-mode te blijven totdat het geld weer afgeschreven wordt, hierna zou je alles weer moeten kunnen gebruiken. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...