Jump to content

Kan Gta 5 niet openen op de pc


Ellie_3001

Recommended Posts

4 minuten geleden, Ellie_3001 zei:

Ah ja sorry daar heb ik heeeelemaal geen idee van...

 

Maakt niet uit. :) Als je weet waar je router staat kun je op het apparaat kijken wat het merk en model is. Als het goed is staat dat er gewoon op.

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, PrioX zei:

Maakt niet uit. :) Als je weet waar je router staat kun je op het apparaat kijken wat het merk en model is. Als het goed is staat dat er gewoon op.

Het merk is Telenet dat staat er op maar het model kan ik nergens vinden

 

Link to comment
Delen op andere websites

6 minuten geleden, PrioX zei:

Dit kan trouwens wel kloppen. Telenet heeft op die website één model staan: TNDSL-2120. Kun je deze pagina wel openen? 

Ja de pagina openen is gelukt. Normaal vragen ze dn om dat programma te installeren wat ik ook gedaan heb maar als ik het opende vroegen ze voor een gebruikersnaam en een activatiecode

Link to comment
Delen op andere websites

5 minuten geleden, Ellie_3001 zei:

Ja de pagina openen is gelukt. Normaal vragen ze dn om dat programma te installeren wat ik ook gedaan heb maar als ik het opende vroegen ze voor een gebruikersnaam en een activatiecode

Je hoeft hun programma niet te installeren. Je kunt direct door naar stap 2. Als je de stappen volgt kun je de poorten die ik hierboven gepost heb openzetten. De poorten die zij in hun stappen hebben staan hoeven waarschijnlijk nu niet open gezet te worden. Maar het zou niet kwaad kunnen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

11 minuten geleden, PrioX zei:

Je hoeft hun programma niet te installeren. Je kunt direct door naar stap 2. Als je de stappen volgt kun je de poorten die ik hierboven gepost heb openzetten. De poorten die zij in hun stappen hebben staan hoeven waarschijnlijk nu niet opgezet te worden. Maar het zou niet kwaad kunnen. :) 

Heb het geprobeerd maar het werkt nog steeds niet... Het zal dan maar wachten worden denk ik.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...