Jump to content

Gta 5 Ps3


Ouail010

Recommended Posts

Hallo allemaal,

als ik gta 5 online wil spelen(op ps3) staat er steeds “The Rockstar game services had failed to sync files to play GTA Online” of “Timed out when checking current compatibility pack configuration”. Kan iemand mij alstublieft vertellen wat ik moet doen om weer online te kunnen?

dankuwel voor de tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum! :) 

 

Wat zijn je DNS-instellingen op de PS3? Ik heb gelezen dat het mogelijk werkt om de Google DNS te gebruiken. 

 

Primaire: 8.8.8.8

Secondaire: 8.8.4.4

 

In de onderstaande video zie je hoe je bij de DNS-instellingen komt. 

 

 

Wat je ook kunt proberen is de GTA 5 Game Data verwijderen (niet de save date!). Dit doe je in het Game Data Utility-menu. In de onderstaande video wordt het getoond (tot 00:27!) hoe je er komt en hoe je het doet. Wanneer je het spel daarna opnieuw opstart zullen deze bestanden opnieuw gedownload worden. Soms duurt dit even. Maar wanneer je het spel een aantal keer opnieuw opstart moeten de bestanden uiteindelijk beginnen te downloaden.

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang heb je dit probleem al? 

 

Kan je op de PS3 zien welke updates je geïnstalleerd hebt? Ik geloof namelijk dat dat wel op de Xbox 360 kon. Misschien kun je dit even controleren in de story mode. 

 

Start menu > Store 

 

Misschien dat je een update mist en het spel je daarom niet toelaat tot online.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer anders je Social Club account opnieuw te linken met je PS3-account. Dit kun je doen op Social Club. Wanneer je ingelogd bent klikt je rechtsboven naast je gebruikersnaam op 'Settings' en dan op 'Linked Accounts'. Unlink je PS3 account en voeg deze daarna opnieuw toe. Je verliest hierdoor geen progressie of zo. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...