Jump to content

[2017] Hoe was jouw jaar?


aron24

Recommended Posts

2017 zit er bijna op, dus hoe was jouw jaar?

 

Voor mij persoonlijk was het geen bijzonder jaar. Eigenlijk heb ik niks moois meegemaakt waarvan ik denk dat ik altijd mee zou dragen in mijn leven. Mocht ik dit jaar op een schaal van 1 t/m 10 beoordelen, zou ik een 5,5 geven.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

3/10. Al vroeg in het jaar heb ik wervels in mijn rug beschadigd na een onschuldig ongelukje. Heb sindsdien niks kunnen uitvoeren. Mijn zomervakantie is erdoor verpest, en heb niet kunnen werken. Nog steeds ben ik aan het herstellen. Veder niks bijzonders meegemaakt. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Redelijk goed jaar.

Helaas niet één dag op vakantie geweest of zelfs uberhaupt weggeweest, waar ik achteraf een beetje spijt van heb, maar ondanks dat toch genoeg leuke momenten meegemaakt om het een 7 te geven!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het de afgelopen tijd mijzelf afgevraagd wat 2017 nu eigenlijk gebracht heeft. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik het geen slecht jaar vond, maar of ik het ook een bijzonder goed jaar vond? Dat ook weer niet. Eerste half jaar vooral gebikkeld voor studie waardoor ik weinig tijd overhield voor andere dingen. Laatste half jaar ging dat wel beter. Hoogtepunt was in ieder geval U2 Live zien. Ik houd het maar bij een 7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...