GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
GTA_FUNPLAYER

Nieuwe wagen gezocht

6 berichten in dit onderwerp

Hallo hier was ergens een topic waar foto's stonden van 4 nieuwe wagens, een Vapid Hustler, een Albany Hermes (die is er al) en dan een rode Grotti ? en een blauwe wagen in de vorm van een oude Datsun of Nissan. Maar kan dit topic niet meer vinden. Voor wanneer zouden deze zijn? Enige info iemand :) 

39009363141_e348ba48ba_o.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Ik denk dat je het over deze post hebt?  De naam van die auto is de Lampadati Viseris. Wanneer deze naar GTA Online komt is nog niet bekend. :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ah ik dacht dat de foto die je erbij had gezet een auto was die erop moest lijken. Dacht namelijk dat het de Nightshade was, die lijkt er namelijk op. :puh: 

Meestal komen de nieuwe voertuigen op dinsdag uit. Dus het zou zomaar kunnen dat de auto volgende week al komt. Maar gezien het aantal nieuwe voertuigen in die lijst die we nog niet gehad hebben, zou het ook nog weken kunnen duren. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij wordt er elke week een auto gereleased. Deze week was het de Annis Savestra.

maxresdefault.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja ze komen niet op volgorde. De Hermes, Overflod Autarch en de Savestra hebben we al. Dus gewoon afwachten maar :) Was gewoon erg nieuwsgierig om die Grotti GT 500 omdat ik een Ferrari fan ben. De 250GT SWB

Even wegdromen

maxresdefault.jpg

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.