Jump to content

Naar welke album releases in 2018 kijk jij naar uit?


Michael

Recommended Posts

Misschien kan je het 'Naar welke album releases in 2017 kijk jij naar uit?' topic herinneren van vorig jaar. Ook in 2018 zal er vast weer albums uitkomen van artiesten waar je naar uitkijkt. :) Stefani Germanotta (Lady Gaga) heeft samen met Bradley Cooper en Warner Brothers een officiële remake van A Star Is Born gemaakt die in Oktober 2018 wordt uitgebracht. Omdat Lady Gaga de hoofdrolspeelster is heeft ze heel veel muziek gemaakt voor de OST. Het zijn eigenlijk alleen maar originele muzieknummers die gemaakt zijn voor deze film. Ook zingt de cast live in de film. Dus ik kan niet wachten totdat de OST wordt uitgebracht. Ook wordt er gezegd dat er nog een nieuw muziekalbum van Lady Gaga komt in 2018. Madonna brengt in 2018 na drie jaar een nieuwe muziekalbum uit. En Troye Sivan brengt in 2018 een nieuw album uit. Ik ben benieuwd naar nieuwe muziek in 2018 in het algemeen. Want 2017 was toch echt een goed jaar voor muziek (Masseduction van St. Vincent, Melodrama van Lorde, et cetera). :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment alleen naar Walk between worlds van Simple Minds. Ik ga naar het optreden van ze in februari. Kan niet wachten, want het voorproefje beloofd veel goeds. New wave blijft een leuke stroming. :) 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

My Bloody Valentine komt met een nieuwe plaat, dat gaat interessant worden. Spiritualized had al aangekondigd om in 2017 een plaat uit te brengen, maar daar hebben we vorig jaar niets meer van gehoord. Dit jaar, wellicht? Ik kijk daarnaast ook zeker uit naar de nieuwste van Wooden Shjips. Ook schijnt Duster weer actief te zijn na pakweg twee decennia, dus misschien dat er ook nog een nieuwe release van hen in zit. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sowieso de namen die @Foreigner97 hierboven noemt. Verder heeft Black Market Karma in 2017 niets uitgebracht, terwijl ze zelf zeggen vijf nieuwe albums klaar te hebben liggen. Daar verwacht ik dus wel iets van. Verder was ik benieuwd naar de nieuwe Ultimate Painting, maar die zijn uit elkaar na een mysterieuze ruzie. Ook hoopte ik al jaren op een nieuwe Veronica Falls-plaat, maar hun drummer is eerder deze maand overleden (op 32-jarige leeftijd, heel treurig), dus dat zit er ook niet in, denk ik. Verder, ja... er zou een nieuwe Stone Roses-plaat komen, maar na die twee singles hebben we daar ook niets meer van gehoord, dus ik heb er een hard hoofd in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...