GTAGames.nl
J.C.

Bad Sports door hacker

5 berichten in dit onderwerp

Beste forumleden,

Mijn naam is Patrick, en nieuw op dit forum.
Ik ben hier terecht gekomen via google, omdat er een probleempje is opgetreden in mijn GTA-V profiel voor de PS3
Nu speel ik een maandje of 4 GTA-V online, maar sinds 5 dagen geleden zit ik in Bad sports en kan niet meer met mijn vrienden spelen.
Zelf ben ik gaan zoeken van hoe en wat, als het via een Rock* medewerker is gegaan zou je op zijn hoogste 4 weken kunnen krijgen, maar ik heb 2 jaar en 9 maanden aan de broek hangen, zou dit werk van een hacker kunnen zijn?
Weet iemand een oplossing om weer uit Bad sports te kunnen komen.

Mvgr,
Patrick.
Bewerkt: door J.C.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Hallo Patrick, welkom op het forum! :) 

De kans is groot dat een hacker dit gedaan heeft. Om dit terug te zetten kun je contact opnemen met Rockstar Games. Via hun support website kun je een ticket openen (hiervoor moet je ingelogd zijn) en uitleggen wat er aan de hand is. @.Sharingan heeft laatst de tip gepost om het gewoon in het Nederlands te typen. Je zal dan sneller geholpen worden.

Succes! 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Super bedankt voor je bericht en de tip om in het Nederlands te typen.

Morgen gelijk maar ff proberen en afwachten wat ze kunnen doen.

Thanks!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Super snel bericht gehad van R* alleen jammer dat ik het bericht in de verkeerde item had geplaats (Other) moest (Cheat/Exploit Report or Banning issue) zijn.
De desbetreffende moderator van R* heeft mijn vraag naar de juiste afdeling verzonden, hopelijk net zo snel reactie dan wat ik heb gehad.

Word vervolgd!! 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeer snelle afhandeling van R* ik ben net online geweest en ben uit Bad sports gehaald.

Ik had nog wel die stomme puntmuts op, maar even naar mijn instellingen andere muts op en weer af en hij was weg.

PrioX thanks voor de link naar R*

Case closed!!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.