Jump to content

Bad Sports door hacker


J.C.

Recommended Posts

Beste forumleden,
 
Mijn naam is Patrick, en nieuw op dit forum.
Ik ben hier terecht gekomen via google, omdat er een probleempje is opgetreden in mijn GTA-V profiel voor de PS3
Nu speel ik een maandje of 4 GTA-V online, maar sinds 5 dagen geleden zit ik in Bad sports en kan niet meer met mijn vrienden spelen.
Zelf ben ik gaan zoeken van hoe en wat, als het via een Rock* medewerker is gegaan zou je op zijn hoogste 4 weken kunnen krijgen, maar ik heb 2 jaar en 9 maanden aan de broek hangen, zou dit werk van een hacker kunnen zijn?
Weet iemand een oplossing om weer uit Bad sports te kunnen komen.
 
Mvgr,
Patrick.
Bewerkt: door J.C.
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Patrick, welkom op het forum! :) 

 

De kans is groot dat een hacker dit gedaan heeft. Om dit terug te zetten kun je contact opnemen met Rockstar Games. Via hun support website kun je een ticket openen (hiervoor moet je ingelogd zijn) en uitleggen wat er aan de hand is. @.Sharingan heeft laatst de tip gepost om het gewoon in het Nederlands te typen. Je zal dan sneller geholpen worden.

 

Succes! 

Link to comment
Delen op andere websites

Super snel bericht gehad van R* alleen jammer dat ik het bericht in de verkeerde item had geplaats (Other) moest (Cheat/Exploit Report or Banning issue) zijn.
De desbetreffende moderator van R* heeft mijn vraag naar de juiste afdeling verzonden, hopelijk net zo snel reactie dan wat ik heb gehad.
 
Word vervolgd!! 
Link to comment
Delen op andere websites

Zeer snelle afhandeling van R* ik ben net online geweest en ben uit Bad sports gehaald.

Ik had nog wel die stomme puntmuts op, maar even naar mijn instellingen andere muts op en weer af en hij was weg.

 

PrioX thanks voor de link naar R*

Case closed!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...
1 minuut geleden, Gladiator112 zei:

Beste mensen , Vandaag het zelfde probleem, Weer zo cheater heeft het bij mij ook gedaan en kan 2 jaar 20 dagen en 9 uur niet spelen wat kan ik doen?

 

Welkom op het forum! :) 

 

In dit topic staat de oplossing eigenlijk al beschreven. Je moet een ticket openen op de support website van Rockstar, dat kan hier: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

 

Je moet hier wel voor ingelogd zijn. Bij 'issue type' kies je 'Banning Issue' en je moet daarin de andere velden invullen met zoveel mogelijk info/details (uitleggen wat er gebeurd is). Het is slim om dit gewoon in het Nederlands te typen want dan zal je sneller geholpen worden. Laat vooral weten als het is opgelost! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie , heb ik gedaan, Maar word hier verder niks aan gedaan en worden deze mensen niet aangepakt. Voordat hij dit deed stuurde hij mij een bericht dus weet ook wie het gedaan heeft alleen ik kom niet meer onle dus kan niet meer bij berichten anders kan ik ook zijn gebruikersnaam zeggen wie het was

Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, Gladiator112 zei:

Bedankt voor je reactie , heb ik gedaan, Maar word hier verder niks aan gedaan en worden deze mensen niet aangepakt. Voordat hij dit deed stuurde hij mij een bericht dus weet ook wie het gedaan heeft alleen ik kom niet meer onle dus kan niet meer bij berichten anders kan ik ook zijn gebruikersnaam zeggen wie het was

Als je weet wie het is kun je hem misschien aangeven bij Rockstar Games. Anders denk ik dat er niet veel aan gedaan zal worden. Een cheater/hacker aangeven bij Rockstar kan ook via de vorige link (https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new). Bij Issue Type kun je dan 'Report a cheater or exploit' selecteren. Het is wel handig om er bewijs van het berichtje bij te doen zodra je weer online kunt. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

contact gehad met Rockstar hun zeggen dat ze alles goed hebben gezegd nu maar blijf nog steeds de foutmelding krijgen zoals op de foto en die heb ik gekregen nadat de hacker my ps3 gecrasht had en ik een melding kreeg van bad sport voor 2 jaar 

20180530_101109.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kun je het volgende proberen: 

Wanneer je de melding krijgt klik je op X zodat je teruggaat naar de Story Mode. Wanneer je in de Story Mode bent log je uit van je PS3 account. Daarna moet je naar het 'Online'-tab gaan in het menu, en je klikt daar weer op inloggen. Hierna kun je proberen een invite-only sessie te starten. Als dat werkt kun je via daar een nieuwe open sessie zoeken. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...