Jump to content

Permenente ban


Coby

Recommended Posts

Hallo,  ik ben permenent gebanned omdat ik zo stom was om mods te gebruiken. Ik was me bewust van de risico's.  Nu wil ik een nieuw account aanmaken,  moet ik dan een nieuw spel kopen of kan ik een nieuw account registreren met de bestaande sleutel?

 

Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, .Sharingan zei:

Zie geen vac op je steam dus goed bezig 👍🏻 @NicolaB

Heb ik jou op steam? :D

 

Nee, ik heb alleen ooit eens geleveled met MW2 tot prestige 10 en daar houdt het mee op. Daar zijn flink wat banwaves voor geweest, but I survived. Echt multiplayer cheaten doe ik niet, dat is lame...

 

GTA is gewoon GTA. Daar wil ik gewoon in klooien (net zoals je met MTA kon)... dusja dat doe ik dan ook.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, AntonTH4Dutch zei:

Fijn dat vragenstellers ook altijd even laten weten welke oplossing gekozen is, of 'zelfs' iets posten wat lijkt op ff bedanken... heel attent ;)

Bedankt voor deze opmerking, altijd handig! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Nieuw account zal nu weinig goed doen. Perma bans die een nieuwe account aanmaken worden weer geband door rockstars nieuwe policy beleid. Console id is nu gelinkt aan je account en dat z

Gebruiken ze net als Sony dat al deed tegen gebruik van jailbreak ps3's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...