Jump to content
PrioX

Grotti GT500 en 'Air Quota' nu beschikbaar op GTA Online!


medium.gtaonline_gt500.png.46106cb020766

 

Een nieuwe week, een nieuwe auto. Vanaf vandaag is de Grotti GT500 beschikbaar op GTA Online! De auto is te koop voor $785.000 bij Legendary Motorsport. Wat kunnen we eigenlijk nog meer over dit voertuig vertellen? Nou, het is in ieder geval een stijlvolle automobiel die je eigenlijk niet mag missen. En dat voor een relatief lage prijs. Ga jij de Grotti GT500 aanschaffen? :*D

 

Dat is overigens niet het enige wat we vandaag nieuw krijgen. We krijgen ook weer een nieuwe Adversary Mode: 'Air Quota'. Deze gamemode is eigenlijk een nieuwe variant van 'Kill Quota'. Je moet een x aantal spelers vermoorden met een bepaalt luchtvoertuig waarna je doorstroomt naar een ander luchtvoertuig. Bereik als eerst de 'kill quota' met alle luchtvoertuigen en je wint! Tot 22 januari kun je dubbel RP en GTA$ verdienen met deze gamemode. 

 

De bonussen en kortingen zijn ook vernieuwd. Je kunt ze hier bekijken. :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op 1/16/2018 om 18:09, Sir_Ballas zei:

785000? Zelfs al die oude hokken zijn blijkbaar gemaakt van goud :7 

Vind de prijzen nog meevallen tbh. Mja ten opzichte van vroeger is elke vehicle duur.

 

37 minuten geleden, Phoenyxar zei:

En ze zwieren er nu bijna een nieuwe auto per week in, zijn de speelcijfers aan het zakken misschien?

Is tegenwoordig niet meer ongewoon. Meen dat ze met Finance & Felony ook wekelijks voertuigen uitbrachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 uur geleden, moechy zei:

Lol tegen dat ik überhaupt dat bij elkaar gespaard heb :7

Heb nog niet echt een goede manier gevonden om snel veel te verdienen.

 

Ik heb anders al 45miljoen bij elkaar geraapt (45.000.000) door puur solo in mijn 1tje zonder 1 enkele kogel te hebben verschoten :) !!!!!!! Reden: niet meedoen aan die warstockgames !!!! Helaas denken mensen steeds: saai, dit gaat te traag!!!! Ik redeneer: liever traag veel geld bezitten zonder kosten, dan snel snel snel miljoenen bezitten en veel verliezen :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op Thursday, January 18, 2018 om 21:44, GTA_FUNPLAYER zei:

Ik heb anders al 45miljoen bij elkaar geraapt (45.000.000) door puur solo in mijn 1tje zonder 1 enkele kogel te hebben verschoten :) !!!!!!! Reden: niet meedoen aan die warstockgames !!!! Helaas denken mensen steeds: saai, dit gaat te traag!!!! Ik redeneer: liever traag veel geld bezitten zonder kosten, dan snel snel snel miljoenen bezitten en veel verliezen :) 

En waar Mee kan je in gta 45 miljoen Verdienen zonder te moeten schieten?

Enigste wat ik kan bedenken is vip work sightseer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, haaima zei:

En waar Mee kan je in gta 45 miljoen Verdienen zonder te moeten schieten?

Enigste wat ik kan bedenken is vip work sightseer.

Daarmee heb je dan ook van de allereerste keer juist gekozen :) ! Het duurt wat langer, maar minder frustrerend en 5x sightseer is 100.000$, dit bv 2x per week is 200.000$ of je kan op 1 dag zelfs al 500.000$ binnenhalen :) maar zoals gezegd, trager dan ruwe oorlog inderdaad. Maar geen zotte kosten. Ook bespaar ik op wagens en garage/kantoren met personeel die je moet betalen enzo. Heb 2x GT500, een Casco, een Stinger GT en de rest van de garage zet ik met doorverkoop blauwe en gele Sentinel XL in :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iedereen speelt gta op zijn manier. :)

De ene manier is niet beter dan de andere, hangt gewoon van persoon tot persoon af.

 

Heb ondertussen wel de headshot challenge gedaan met de double action revolver. Ff 250k er bij, bijna genoeg voor een eerste business bij de MC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...