Jump to content

Een Yacht kopen in Gta


NLmrCedricNL

Recommended Posts

Hallo mede forum gebruikers 

Als eerst zal ik me kort voor stellen mijn naam is Cedric en ben momenteel 22 jaartjes jong ola! 

 

Dan mijn vraag het leek me al een tijdje geweldig om een Yacht te kopen echter betwijfel ik of je er wel wat mee kan en of het wel die 10 miljoen waard is aangezien het geld wat Ik voor zou moeten betalen aardig wat is ben ik dus benieuwd naar jullie ervaring met een Yacht of dat ik het beter niet kan doen.. 

 

Ik ben benieuwd 

 

Vriendelijke groet 

Cedric 

Link to comment
Delen op andere websites

De yacht is meer een accessoire dan iets anders. Je kan het dus het best kopen als je geld over hebt of het echt absoluut wil.

De enige mogelijkheid om winst te maken met je yacht is door piracy prevention, wat je 30.000 elke keer oplevert...

Let er ook op dat de bijgeleverde helikopter niet eens een Pegasus voertuig is, en dus elke keer verdwijnt als je hem ergens achter laat. 

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een yacht wil kopen, dan is de Pisces het beste. Koop niet de allerduurste want dat is een lulverhaal en bovendien heb je bij de duurste minder bewegingsvrijheid. Een yacht is wel leuk als je een andere spawn-point wilt hebben waar je zo ver mogelijk vandaan bent van die moordlustige idioten die alles opblaast en doodschiet wat beweegt. Heli en luxe boot van de Pisces zien er ook veel mooier uit en zijn ook nog eens sneller. Wil je perse een yacht: Pisces.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

Het jacht was leuk om te hebben toen iedereen erop zat en er over ging hypen. Helaas zijn dit al lang vervlogen tijden m.a.w. er zitten nauwelijks nog mensen op hun jacht. Misschien kan je het beter investeren in een bunker/facility.

Link to comment
Delen op andere websites

17 uur geleden, FilipSaey_Loonwerken zei:

Het jacht was leuk om te hebben toen iedereen erop zat en er over ging hypen. Helaas zijn dit al lang vervlogen tijden m.a.w. er zitten nauwelijks nog mensen op hun jacht. Misschien kan je het beter investeren in een bunker/facility.

En binnen enige tijd zitten er nauwelijks mensen in hun bunker/facility :D lang vervlogen en hype weg :D 

Link to comment
Delen op andere websites

25 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

En binnen enige tijd zitten er nauwelijks mensen in hun bunker/facility :D lang vervlogen en hype weg :D 

Dat zou ik niet zeggen aangezien je daar wel veel mee kan verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb destijds direct een jacht gekocht. Maar ik moet bekennen dat het uiteindelijk minder waarde heeft dan je zou denken. Zoals gezegd is het leuk om eens in de zoveel tijd Privacy Protection te spelen. Maar ik merk dat veel spelers daar al niet meer op af komen. Je staan dan tien minuten stil en krijgt daar $30.000 voor. Nee, tegenwoordig kan je het geld beter aan andere items spenderen. 

Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, TryX zei:

Wat mij is opgevallen is dat bij alle updates die uitkomen, je het bij de volgende update amper meer gebruikt.. zowel bij een yacht.. drugshandel.. smokkelen.. bunker.. etc

Omdat R* nu eenmaal puur geldklopperij is !!! GTA is niet meer wat geweest is vroeger :( 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...