Jump to content

Het 'irritatie'-topic


Bassieboy35

Recommended Posts

Op het forum zie ik redelijk vaak een haat naar GTA V/GTA Online voorbij komen. Daarom leek het mij maar een goed idee om je stoom te kunnen afblazen. Zelf heb ik ook de nodige frustraties in het spel, maar laat ik het voorlopig bij één houden.

 

Spelers die deelnemen aan de adversary mode Overtime Rumble en vervolgens inactief/een bot blijken te zijn. Vooral als ze in je eigen team zitten natuurlijk. Maak het winnen een stuk lastiger... 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_FUNPLAYER

    12

  • TryX

    11

  • GTAKevin023

    5

  • MoTricep

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Mensen die ergens aan mee doen en stopen. Ongelijke tams of mission fail

2. Tijdens een schieten gevecht dat mensen gaan rollen, kan je niet zonder?

3. Je probeert wat in GTA online te doen zoals geld naar je bank of ergens heen te gaan en je word gedood.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel word zo overdreven uitgemelkt dat er voor sommige spelers geen reet meer aan is. Gta online begon als online platform waar je mensen kon leren kennen en samen de crimineel uit kon hangen. Nu lijkt het online gebeuren meer op het Midden-Oosten, belachelijk. Tanks, APC's en insurgents door de straten en hydra's in de lucht. 

 

De businesses word ik ook niet vrolijk van. Het is zoeken naar een lege sessie of je bent de sjaak. Nerds die je vracht gaan slopen om er $5000,- te krijgen, over de top sterke enemies die je met iedere kogel de helft van je levens eraf schieten en kansloos rijgedrag van de andere NPC's in het verkeer.

 

Gta online is gewoon helemaal naar de klote. Het is alleen leuk om met vrienden lol te trappen of wat teamwork te doen, maar voor de rest is het niet veel soeps meer. En door alle belachelijk hoge prijzen word je bijna gedwongen de waardeloze adversary modes te spelen wanneer het dubbel $$$ is of een shark card te kopen. 

 

De game had gewoon moeten blijven zoals hij was op het begin. Toen was het nog vredig en betaalbaar. Voor de lol moet je met vrienden spelen, maar niet solo. De game is fucked up. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik irriteer me aan een aantal dingen: 

 

  • Freemode is een slagveld. De focust ligt te dik op PvP. 
  • Bepantserde voertuigen zoals de Kuruma. 
  • Hydra en de Lazer jets. Pareltjes voor griefers en de homing launchers zijn hier nutteloos tegen. 
  • Telefoontjes van contacten... Ik weet nu ondertussen na vier jaar dat ik Lester kan bellen om een voertuig te lokaliseren.. :7 
  • De prijskaartjes van alles... Veel te duur.
  • Dat er in free-aim lobbies spelers zitten met free-aim assisted (oftewel auto-aim).
  • Lelijke auto's. Afschuwelijk om een gifgroene auto te zien aankomen met oranje velgen en een clowns toeter :7 

Er zullen vast nog wel wat meer dingen zijn waaraan ik me irriteer. Maar die schieten me zo even niet te binnen. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Beste GTA Forum;

Ik zal eerlijk zijn tegen jullie, wees aub ook eerlijk en respectvol met mij en willen jullie mijn versie aanhoren?

Ik ben hier op deze forum al 2x gebanned omdat ik een mening had die door een bepaalde moderator niet aanvaard werd! Dit topic is eigenlijk het juiste topic om mijn mening te delen, want eerlijk: ik zeg gewoon wat op mijn lever ligt bij GTA.

Het is een prachtig free mode versie waar je los kan lopen op straat en auto rijden en ook je eigen ding doen :) Fijn!

Maar sinds de laatste updates wordt het meer als Danger Dog 7 zegt:

"Nu lijkt het online gebeuren meer op het Midden-Oosten, belachelijk. Tanks, APC's en insurgents door de straten en hydra's in de lucht.  "

En nu juist DIT stoort mij enorm ! Het lijkt meer een oorlog game geworden!

 

Hopelijk word ik nooit meer gebanned want echt vind het goede forum, maar als je eenmaal een discussie hebt meteen moderator, is het moeilijk om langs jou versie te worden gehoord en verdedigt :( 

 

Ohja: ik stoor me ENORM aan de telefoon die om de seconde afgaat! Lester, Ron, Maze, ..... elke keer aanbiedingen.

 

Zoals nog steeds erg irritant : Continu opgebeld worden door Lester, Ron, Agent14, Maze bank, ....... Is er echt geen enkele manier om je telefoon definitief uit te zetten? Via story mode kan je op Sleep zetten, maar Online dus niet? Zo irritant steeds die telefoon, ook al heb ik geluid uit, nog zijn er die pop-ups steeds.

 

>>> Door Tommie59: Berichten samengevoegd. Gebruik in het vervolg aub de 'Bewerken' knop onderaan je bericht. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

waarom maak je hier over  op het forum een bericht. totaal nutteloos eigenlijk

 

>>> Door PrioX: Zo nutteloos is het niet op de juiste plek. Gebruik in het vervolg de rapporteer-knop mocht je iets niet passend vinden. ;)  <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik de Transform Races een paar keer gespeeld heb ben ik erachter gekomen dat er ontzettend veel spelers de races spelen alsof ze in de botsauto's zitten. Ontzettend irritant om telkens van de baan gegooid te worden omdat degene naast je het niet kan laten om normaal te racen. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

22 uur geleden, PrioX zei:

Nu ik de Transform Races een paar keer gespeeld heb ben ik erachter gekomen dat er ontzettend veel spelers de races spelen alsof ze in de botsauto's zitten. Ontzettend irritant om telkens van de baan gegooid te worden omdat degene naast je het niet kan laten om normaal te racen. :bonk:

dit kun je heel makkelijk op,lossen door er een non contact race van te maken. kunnen ze beuken wat ze willen ze raken dan toch niks behalve  zichzelf van de weg gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...