Jump to content

PrioX

Recommended Posts

Wat voor wapens hoop jij eigenlijk te zien in Red Dead Redemption 2? In het eerste deel miste ik iets van een pijl en boog. Ben daarom ook blij dat we die al in een trailer voorbij zagen komen. Verder hoop ik molotov cocktails terug te zien waarmee je letterlijk volledige stadjes kunt afbranden. Dat lijkt me ontzettend bruut. En natuurlijk de lasso. Heb altijd veel lol gehad aan het meespelen van bandieten in het eerste deel :puh:. Wat meer improviseerde wapens lijken me ook wel gaaf. Iets als een zelfgemaakt mes of zo die je dan maakt met verzamelde objecten.  

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Nu moet ik zeggen dat ik in RDR minder met de wapens had dan dat ik in een GTA of een Skyrim/witcher heb. Het is allemaal maar een beetje hetzelfde met 2/3 uitzonderingen. Maar het pistool die je in gta online unlockt krijgt het voor elkaar me toch wel een beetje hyped maakte, want dat is wel een mooi ding in first person, en als de geruchten over first person in RDR2 waar zijn zal ik denk ik wat meer waarde hechten aan de looks en afwerkingen van de wapens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...