Jump to content

[PS3] Red Dead Redemption Meeting 16/3


Platypus

Recommended Posts

rdr_coop_select.jpg

 

Gegroet allen,

 

In oktober komt eindelijk het vervolg op Red Dead Redemption waar we al zo lang op zitten te wachten. Het is nog wel acht maanden wachten, maar gedurende die periode wil ik nog een aantal meetings organiseren voor het eerste deel (RDRevolver niet meegerekend), om zo waardig afscheid te nemen van deze fantastische game voor we overstappen naar RDR2.

 

Daarom organiseer ik op vrijdag 16 maart een RDR meeting. Ik weet dat deze datum nog ver weg is, maar zo wil ik iedereen te tijd geven om zich te kunnen inschrijven. De meeting zal rond 20:30 beginnen en het platform waarop we gaan spelen is PlayStation 3 (PlayStation 4 spelers kunnen via PS Now ook meedoen). Om je in te schrijven voor deze meeting, laat je in dit topic weten wat jouw PSN-naam is, of je een headset hebt, en welke DLC's je geïnstalleerd hebt. Het beste is om onderstaande te kopiëren:

 

PSN-naam:

Headset:

DLC's: Outlaws to the End/Myths and Mavericks/Legends and Killers/Liars and Cheats/Undead Nightmare (weglaten welke je niet hebt)

 

Als je niet meer weet welke DLC's je allemaal hebt geïnstalleerd, kun je dit checken in het hoofdmenu van de game (bij 'downloadable content').

 

Deelnemer PSN-naam Headset Legends and Killers Liars and Cheats Undead Nightmare
Platypus Platypus92 Ja X X X
           
           

 

Ook wil ik nog dat iedereen de onderstaande opmerkingen leest vooraleer hii/zij zich inschrijft. Zo zal de meeting stukken vlotter verlopen. Als er nog vragen zijn, of iets is niet helemaal duidelijk, dan mag je het altijd vragen.

 

Opmerking 1: De 'Outlaws to the End' en 'Myths and Mavericks' DLC's zijn gratis en voegen multiplayer-activiteiten toe. Daarom wil ik iedereen vragen om deze DLC's te downloaden en installeren voor de meeting begint. Zo kunnen we meer speltypes spelen, en is de meeting leuker.

 

Opmerking 2: Het multiplayer gedeelte van RDR is al jaren 'kapot' door hackers/modders/cheaters/..., maar de private sessies werken nog zoals het moet. Openbare sessies zijn bij wijze van spreken 'geïnfecteerd', en als je van sessie verandert (bv: van openbaar naar private), dan neem je die infectie mee en zal die (private) sessie ook niet meer werken zoals het moet. Daarom vraag ik iedereen om NIET!!! naar openbare sessies te gaan. Gelieve dus te wachten in singleplayer (of een private sessie) tot je een uitnodiging van mij ontvangt. (Stel: je zit toch in een openbare sessie en je ontvangt een uitnodiging van mij, gelieve dan eerst terug naar singleplayer te gaan (om zo die infectie kwijt te spelen) vooraleer je mijn uitnodiging accepteert).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik doe mee stuur me maar een inv

Apache_Cuchillo is mn psn Account 

Ik heb elje DLC en een Headset stuur me maar een bericht als je begint het is Die Apache_Cuchillo met een rasta lion plaatje 

Link to comment
Delen op andere websites

19 uur geleden, Apache_Cuchillo zei:

Ik doe mee stuur me maar een inv

Apache_Cuchillo is mn psn Account 

Ik heb elje DLC en een Headset stuur me maar een bericht als je begint het is Die Apache_Cuchillo met een rasta lion plaatje 

Hey, bedankt dat je interesse toonde in dit event. Maar zoals je kunt zien, was jij de enige die zich inschreef. Daarom dat de meeting niet is doorgegaan.

Toch bedankt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...