Jump to content
PrioX

Nu in GTA Online: De klassieke Hustler is terug!


medium.gtaonline_hustler.png.78d73f8a746

 

Het is dinsdag en dat wilt zeggen dat GTA Online weer de wekelijkse update heeft gekregen. We beginnen deze week met een nieuwe auto. Legendary Motorsport heeft vanaf nu de Vapid Hustler in het assortiment. Deze klassieker hebben we voor het eerst in GTA San Andreas gezien en maakt nu dus een comeback. De Vapid Hustler is te koop voor $625.000. :) 

 

De bonussen en kortingen zijn ook bijgewerkt. Morgen is het valentijn, en vanwege deze gelegenheid zijn er leuke extraatjes beschikbaar waaronder korting op de Albany Roosevelt en extra opbrengsten voor Adversary Modes. Op deze manier kun je de ''liefdesrelatie'' met je vijand goed onderhouden. :sigaar:

 

Ook weet Rockstar ons te melden dat wanneer je vanaf vrijdag 16 februari inlogt op GTA Online, je in maart extra geld krijgt. Waarvoor is nog niet duidelijk. Maar Rockstar zal dit aankomende vrijdag onthullen (een nieuwe update?). 0_0

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

9 uur geleden, TryX zei:

Haha is dat zo? Heb jij hem al?

nee ik heb hem nog niet maar heb een filmpje gezien op youtube van iemand die hem gekocht heeft. ik ga eerst sparen voor de upgrades voor mijn cocaine lockup en daarna komt de hustler bij mij in de garage te staan

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...