Jump to content

PS4 Opzoek naar een 4de man/vrouw om ons team aan te vullen


Fakkel

Recommended Posts

Wij zijn namelijk onze buddy kwijt geraakt door privé omstandigheden en we kunnen maar geen geschikte speler vinden om hem te vervangen, dit heeft vooral te maken dat de meeste niet willen voice chatten of nog heel noob zijn (niks tegen noobs) maar we zoeken nu een 4de speler met ervaring,dus als je nieuw bent join dan onze crew en we helpen je met alles waar nodig. Het moet natuurlijk ook klikken, wij zijn helemaal geen Pro GTA spelers, maar ook zeker geen Casuals! Tuurlijk houden wij ook van lachen en casual moments, maar als we een Heist doen moeten alle neuzen even de zelfde kant op en is enige concentratie vereist. Wij zijn dus niet opzoek naar potheads, kinderen, noobs, een sweathy die eigenlijk een noob blijkt te zijn. Ik bedoel iedereen maakt fouten en het is maar een game en als jij een fout maakt no problems, maar gezonde zelf reflectie is dan toch wel een must, inplaats van het is iedereens fout behalve de mijne!

 

Mijn PSN fakkelbrigade 

 

Wij doen CEO, MC, en VIP werk.

Heists, en dat was het eigenlijk wel.

We doen ook casual stuff en ideeën zijn altijd welkom, maar we focussen ons vooral op het bovenstaande.  

Bewerkt: door Fakkel
Link to comment
Delen op andere websites

Op 15-2-2018 om 17:20, Fakkel zei:

 

Beste ik zou jullie willen helpen als je nieuwe buddy ik heb al jaren ervaring met GTA Online heb ook al bijna alles missies gedaan en zou graag in jullie sqaud willen horen mijn PSN is HydraGod_.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...