Jump to content
PrioX

Video: GTA V O'clock - Verwachtingen GTA VI


Vijf jaar geleden was het YouTube-kanaal CVG ontzettend populair onder de GTA V-fans die vol spanning zaten te wachten op de release van het spel. CVG had namelijk een show genaamd 'GTA V O'clock' waarbij ze wekelijks op woensdagmiddag een video publiceerde met details en leuke analyses over GTA V. Ze waren zelfs een van de journalisten die GTA V mochten spelen vóór de release. 

 

We zijn inmiddels jaren verder en het kanaal heeft vandaag een bijna vijftig minuten lange video gepubliceerd met feiten, speculaties en wensen voor GTA 6. Een zeer interessante video om te bekijken die ik graag met jullie wil delen. Enjoy! :) 

 

 

Ook onze eigen @Cabyon heeft een paar maanden geleden een artikel geschreven over geruchten die het internet bezig hielden. Zo zou het spel zich in het hedendaagse Vice City afspelen, en zouden we opnieuw met drie hoofdpersonages kennismaken. In juli 2017 kwam er ook naar buiten dat acteur Tim Neff mogelijk een rol zou hebben in de nieuwe Grand Theft Auto. Even later ontkende hij deze geruchten en heeft hij de ''bewijzen'' verwijderd. 

 

Wat zijn jouw wensen voor de nieuwe GTA? 0_0

 

Bron: CVG YouTube

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

24 minuten geleden, P.ZAAL zei:

Wat meer straat leven zoals dat men ook echt met dingen bezig is zoals in GTA4

 

Dit mis ik ook in GTA5. Ik had echt verwacht dat ze zouden verder bouwen op de basis van GTA IV en Red Dead Redemption. Vooral in RDR kon je merken dat de wereld leefde. Personen gingen 's avonds naar bed, ze stonden rond 07:00 uur weer op om bijvoorbeeld hooibalen te verplaatsen, of hoefijzers om te smelten. Dat geeft de wereld zoveel meer diepgang. In GTA 5 staan de voetgangers groot en deels stil met bijvoorbeeld een sigaret of hun mobiel. Ga je dan naar de haven toe, dan zou je werkers verwachten, maar ook deze personen staan allemaal stil. Een gemiste kans. 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het spelen van één karakter mag wat mij betreft ook wel weer terugkomen. Mooie aan de oude GTA's vond ik dat je je echt met één persoon identificeerde, het spelen van meerdere karakters maakt het meer op afstand waardoor je de verhaallijn ook minder 'intensief' beleeft. De opties om de verhaallijn echt verschillende kanten op te kunnen laten gaan, met geheel eigen consequenties, mag wat mij betreft ook wel weer terugkomen, het geeft je iets meer het idee dat je wat te sturen hebt in het spel in plaats van dat je een vooraf bepaald pad moet volgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De VI van VICE CITY.

En een single-player die zich strekt over decennia, dat zou ik wel vernieuwend vinden voor de standaard GTA-formule. Een story die begint in de jaren '70 en een keer of 2 sprongen maakt van x jaar, met ook gevolgen voor de spelwereld. Misschien zou dat ook kunnen werken met meerdere protagonists, neem bijvoorbeeld een opkomende gangsterbaas in de eerste periode, daarna zijn zoon jaren later die het imperium overneemt van zijn neergeschoten pa en de boel bij mekaar moet houden of iets dergelijks. Be creative :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...