Jump to content

Metal Gear Solid: Phantom Pain


MoTricep

Recommended Posts

Goedenavond geachte forumleden, gameliefhebbers,

 

Sinds ik een aantal weken geleden aan het schuimbekken ben geraakt en me controller bijna heb vernield, door al dat achterlijke content in GTA Online waarbij het je onmogelijk wordt gemaakt om cash te verdienen zonder real geld erin te investeren, dacht ik bij mezelf, waarom niet mijn mede favoriete nummer 1 spel Metal Gear Solid aanschaffen? Wat een blijheid sindsdien! Wie van jullie is bekend met de Metal Gear Solid series?  Ontworpen door de beroemde Hideo Kojima en is een van de beste spellen aller tijden!

 

De graphics zijn met woorden niet uit te drukken!

 

Ben benieuwd wie van jullie nog meer dit spelen!

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, Narukami zei:

Een vriend van mij is MGS verslaafd, ik heb zelf Ground Zeroes en The Phantom Pain laatst aangeschaft en aan mijn backlog toegevoegd. Ik ben wel bekend met het verhaal maar heb sinds Snake Eater op de 3DS er niks meer van gespeeld.

Snake Eater was goud destijds op de PS2, je moet echt de Phantom Pain eens proberen, kan je garanderen dat je het 100x leuker zou vinden dan GTA Online waarbij de focus toch alleen op verdienen ligt.


Met MGS heb ik nu voor het eerst echt van mijn Playstation kunnen genieten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel Online enkel met enkele vrienden via PC, voor het geld en het unlocken van dingen heb ik het echt nooit gespeeld. GTA O is een van die dingen die ik eens in de zoveel tijd eens start om wat te heisten met vrienden en het voor elkaar te verpesten voor een uurtje of 2, 3, maar zeker, afwisseling in games is zeker niet verkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zwaar MGS fan, ongetwijfeld mijn favoriete gameserie. Ik heb van alle belangrijke delen wel een versie gespeeld, zo ook van Metal Gear en Metal Gear II 8)

Het is dan ook eeuwig zonde om te zien hoe het afgelopen is, de breuk tussen Kojima en Konami betekent niet alleen dat we nooit meer een echte MGS spel krijgen, het heeft ook zeker een flinke afdruk achtergelaten op dit spel, V. Alhoewel ik zo'n 200uur ervan heb kunnen genieten, het is echt een gruwelijk bitterzoete pil. Op basis van gameplay moet ik nog een beter actiespel ervaren, maar op basis van het verhaal... :-(

Enerzijds krijgen we nu wel Death Stranding, dat is wel een soort van Kojima Unchained :)

 

Mijn favoriet is denk ik wel 3. Ondanks dat ik van deze serie vooral houd vanwege de gestoorde plot, de simpelheid van Snake Eater welke zoveel emoties weet los te maken als je het in een dag of 2-3 uitspeelt is gewoon ongekend.

 

 

1 uur geleden, MoTricep zei:

Met MGS heb ik nu voor het eerst echt van mijn Playstation kunnen genieten :)

Op een wat vreemde manier heb ik hetzelfde ervaren 10 jaar geleden, maar dan met de ps3. Ik kocht het voor GTA4 en MGS4 en eerstgenoemde vond ik echt een flinke tegenvaller terwijl ik Guns of the Patriots al zeker 5x heb uitgespeeld inmiddels.

 

1 uur geleden, Narukami zei:

Ik speel Online enkel met enkele vrienden via PC, voor het geld en het unlocken van dingen heb ik het echt nooit gespeeld. GTA O is een van die dingen die ik eens in de zoveel tijd eens start om wat te heisten met vrienden en het voor elkaar te verpesten voor een uurtje of 2, 3, maar zeker, afwisseling in games is zeker niet verkeerd.

Jeutje, er zijn nog mensen die GTAO spelen met dezelfde mindset als ik? :7 Net of materialistische gedachtegang de spelers zo erg heeft geïnfecteerd dat het hele doel van GTAO spelen het kopen van shit is :7 Speel gewoon een uurtje of 2 met je kameraden, knal er een beetje op los doe nog een beetje gekloot in freeroam en call it a day...

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar maanden geleden heb ik deze game gratis in de PS Store gekocht. Ik ben er nog niet echt aan toegekomen om 'm goed te spelen. Van wat ik me kan herinneren heb ik slechts 1 vijandig(e) basis/kamp geïnfiltreerd, maar het viel me meteen al op dat de game erg realistisch oogt en stealth ook daadwerkelijk goed werkt en niet helemaal naar de klote is zoals in veel wannabe stealthy games. Is het het waard om een game van mijn overvolle harde schijf af te gooien en MGS V weer te installeren en te spelen? :) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, KaiSkillzz zei:

Is het het waard om een game van mijn overvolle harde schijf af te gooien en MGS V weer te installeren en te spelen? :) :puh:

101% waard! De hele opbouw, omgeving en spanning die je zult beleven vind ik niet zo snel terug bij andere shooter genre's.
 

 

11 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Alhoewel ik zo'n 200uur ervan heb kunnen genieten

 

My lord, 200 uur ?! Ik lees inderdaad op diverse review websites dat je ontzettend veel game time hebt met MGSV, ik ben momenteel nog in de begin stadia in Afghanistan en heb tot zover niks te klagen. Alleen met Snake Eater was het meer linear, je ging van locatie naar locatie en aan het eind kreeg je het met een baas te maken. Ik weet The End nog, hoe gruwelijk dat was zo'n eng klein sniper mannetje die gelijk op je tenen tikte als niet oplette.

 

Aangezien je al flink gespeeld hebt, kun je ook meer vertellen over hoe de boss systeem in MGSV in elkaar steekt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ouwe, 2083 uur is wel echt fucking leip werk. Ik begrijp het wel hoor, de gameplay loop van MGSV kan zo verslavend zijn... Ik wil ook ooit nog de 100% completion, maar ik denk dat dat echt iets is wat ik in 2020 ofzo zal bereiken.

Is jouw ava trouwens Sniper Wolf of lijk het maar zo? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...