GTAGames.nl
JesterMan94

Gewoon even een zegje

5 berichten in dit onderwerp

Ok ik dacht ik doe het maar hier om de app clean en vriendelijk te houden. 

Nu ben ik blijkbaar een aanspreek punt geworden omdat ik zeg wat ik denk als ik sorry moet zeggen weet ik ook graag waarom als ik iets moet doen weet ik graag waarom, 

Nu komen de mensen naar mijmert klachten, en Dingetjes. 

Vin ik niet erg maar omdat ik geen namen ga noemen ga ik maar de zondebok zijn het pis paaltje zijn en is alles opnoemen wat er gezegt is zodat ik de boosdoener ben.   

Punt 1 : mensen helpen mensen  sommige worden niet gehoord en wachten soms weken. 

Punt 2: grapjes moeten kunnen maar eens houd het ook op sommige doen er alles aan om te verbeteren en lukt soms niet 

Punt 3 :  mensen beginnen een baas boven baas effect te voelen. 

Punt 4 : vraagt iemand voor hulp dat vriend is stoppen ze met alles gaan gelijk   vraagt een minder iemand hulp is het zijn pakkie aan and that's te game 

Punt 5 : sommige mensen houden niet van dat er achter hun rug gelult word en sommige houden er niet van dat iemand belachelijk ga maakt word.. 

Dat was alles  wat ik gehoord heb.. 

Mvg Maikel  aka Jesterman94   na all het gezeik van gisteren was ik het opkloppen even zat en moest het kwijt! 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Deze punten zullen bij de volgende vergadering met onze aandeelhouders in behandeling worden genomen.

Bewerkt: door Sandertju

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Beste Maikel  aka Jesterman94,

Na een langdurig beraad door onze bazen boven baas en onze aandeelhouders zijn wij tot de volgende conclusie gekomen waarvan wij jou, en de onderdanen van TEAM gewoon een antwoordje geven.

Ten eerste willen wij benadrukken dat het forum, in een nieuw gemaakt topic niet de gewenste locatie is voor gezever.

Dit soort discussies houden wij graag in de app of op een betere locatie op het forum zoals hier of hier.

Dit omdat wij het forum graag georganiseerd willen houden en de app toch al een enorme pleuris bende is zoals Los Santos.

Wel waarderen wij het enorm dat jij de taak draagt aanspreekpunt te zijn en je aangeeft wat je denkt als je sorry zegt en graag weet waarom.

Om antwoord te geven op de genoemde punten:

• Punt 1: Dat mensen mensen helpen moedigen wij aan als TEAM. Wanneer sommigen niet worden gehoord adviseren wij de microfoon schakelaar op te juiste stand te plaatsen. Wat betreft het punt (1.5a) weken wachten, zijn wij tot de eenduidige conclusie gekomen dat er niemand ooit veel beter is geworden om weken te wachten. Veelvuldig een afwachtende houding aannemen kan negatieve gevolgen hebben voor je K/D ratio.

• Punt 2: Grapjes zijn wij niet vies van daar hier veelvuldig om gelachen kan worden. Wij begrijpen dat niet iedereen goed is om grappen te verbeteren. Wij overwegen hier een cursus voor te organiseren en zullen na meer onderzoek inschrijfformulieren aan het prikbord in de kantine hangen.

• Punt 3: Fantastisch!

• Punt 4: Wellicht begrijpen wij de vraag niet correct maar it’s inderdaad "all in the game". Je kunt het zo gek niet noemen, zelfs races en noem maar op!

• Punt 5: .

Hierbij zijn de punten naar onze tevredenheid beantwoord.

Mvg, TEAM.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Blij dat het naar jou tevredenheid is ,  ik vindt wel dat er iets serieuzer mee om gegaan mag worden maarja dat ben ik. 

De team dat ik kende was dit niet..... Niet Mense gek maken niet baas boven baas...  Der was meer respect voor elkaar der was meer samen horigheid... Maar sinds dat team zo moest groeien en met dat status shit...  Is het in mijn ogen veel veranderd. Zoveel veranderd dat ze niet eens naar jullie kome omdat ze hun antwoorden wel all weten... Ik hoop dat ze ooit het lef krijgen om er over te praten met jullie hierbij leg ik het neer en ben er klaar mee...   Geen respect meer voor leden is  het grootste en belangrijkste wat ik mis   dus zoals jullie bij deejay deden  ik ben weg houdoe....  

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Omdat MIJN vorige ENORM sarcastische bericht niet in goede aarde is gevallen een verklaring van mij.

Door het vele en lang aanhoudend gezeik vond ik het nodig een andere toon aan te slaan en het humoristisch te benaderen.

Ook ik ben vaak “de Sjaak” wanneer er weer eens onenigheid is omdat iemand iemand, of mensen andere mensen hebben geschoten en diegene eerst begon en die andere toen niet stopte en de andere toen ook niet en iemand geen lieve dingen zei en er meer bij kwamen dus ging het…… [LEES VERDER NA DE KLIK]  want lang verhaal.

Ik bemiddel veelal maar ik heb hier even geen zin meer in. Ik ben geen kleuter leidster die de blagen van een ander uit elkaar moet scheuren. Ik gooi er wel een bosje stanley mesjes bij zodat het probleem zichzelf oplost. (Tuurlijk niet!!!  zou ik nooit doen want te duur!!! gewoon mesjes van de Action omdat goedkoper) [/sarcasme modus of].

Ook incasseer ik regelmatig zware aanvallen als iemand, ja daar is dat woord “iemand” weer, iets heeft uitgehaald waar ik niets van weet maar ik de baas ben, dus wordt ik aangepakt.

Zoek het lekker uit!!  Veeg zelf je reet af als je hebt gesche...! Wie niks wil zeggen moet ook niet zeuren achter de rug of over de rug van een ander.

Wees een kerel en praat samen! Trek niet te snel conclusies.

Ga niet zeiken als een… kameel? Mag dat nog gezegd worden?

Heb respect voor elkaar, wees een TEAM!

Ben je daar niet toe in staat? dan pas je niet in TEAM.

En vroeger… bijna een jaar geleden dus bijna jarig!!! dus gebak en proximity mines!!

Vroeger was de groep kleiner dus minder ego’s, minder MENSEN etc. Wanneer er meer in een groep zijn is de kans groter dat er wrijving ontstaat.

Wat betreft het baas boven baas geluid herken ik niets. Ook hierom mijn sarcastische reactie. Ik ben geen baas en gedraag mij niet als een baas vind ik.

Anderen hebben promotie gekregen in de groep omdat ze helpen met de organisatie en hiervoor simpelweg meer bevoegdheden nodig hebben om zaken te kunnen realiseren. Niemand wordt betaald door een baas. Niemand is een onderdaan of personeel. Niemand gedraagt zich als een baas.

Ohw wacht, wel als je deel neemt aan een SEO of MC. naja laat maar ;-)

Wat betreft de behulpzaamheid, ik heb geen andere crew meegemaakt waar men elkaar zo veel helpt als bij TEAM. Het zijn net mieren, ze blijven maar met die irritante post busjes rond scheuren, heisten, racen, slopen, roddelen en ga nog maar even door.

Dusssuuuh…. Peace out en de diaree.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.