Jump to content
PrioX

Take-Two legt nieuw GTA Online handelsmerk vast


large.gtaohandelsmerk.png.1bbc71bb22af16

De afbeelding die bij het handelsmerk is gevoegd.

 

Take-Two Interactive heeft recent een nieuw handelsmerk vastgelegd voor GTA Online. Het gaat hier over de afkorting van GTA Online: 'GTAO' met een bijhorende afbeelding. Dat GTA Online terugkeert zal ongetwijfeld geen verassing zijn. Bijna vijf jaar na de release van GTA V is GTA Online nog razend populair en brengt het veel geld binnen voor Rockstar en Take 2. De kans is dus groot dat we met de release van de volgende GTA een aangepast en uitgebreid GTA Online tegenkomen.

 

Wat overigens een leuk detail is, is het feit dat de bijgevoegde afbeelding dezelfde stijl heeft als het GTA 2 logo:

 

small.Grand_Theft_Auto_2_Logo.svg.png.25

 

Bron: USPTO

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op 1-3-2018 om 21:29, TerrorMau5 zei:

terwijl ze gta online tot zowat dood hebben gemaakt met vliegende timemachines en zwemmende auto's gaat nergens over. back to basic gta 

Ik denk dat ze aan zulke voertuigen meer verdienen. Ze zijn vaak aardig duur en natuurlijk uniek (ook al is het onrealistisch). Een auto waarmee het mogelijk is om te vliegen, onderwater te ''varen'', of een auto met een ingebouwde parachute. Het is natuurlijk speciaal en aantrekkelijk tegenover een auto als (zeg maar) een Futo waarvan we er tientallen hebben.

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 05/03/2018 om 21:02, Bassieboy35 zei:

Volgens mij kunnen ze weer een nieuwe vastleggen :clown::

"The mark consists of the letters "GTaO". The letters "G", "T" and "O" are capital letters, and the letter "a" is lowercase."

Ow snap, ik hoopte even op een classic GTA(2) Online experience, maar dat zal dan wel niet gezien de lowercase a... of bestaat het GTA2 logo eigenlijk ook uit GTa2? :puh:

 

Hoe geweldig zou het zijn om Zooka Arena (linkje) te spelen op hedendaagse hardware met bijpassende visuals, maar toch de GTA2 arcade shooter underneath..

Ranking erbij ala Rocket League waarbij je korte action-packed mp potjes speelt tegen andere online....

 

Sheers!  

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zit nu even het logo te bekijken, de lower case is eigenlijk best logisch. Omdat een capital letter A er uit ziet zoals die hier wordt getypt. Dus het is inderdaad GTa2, maar dan waarbij de letters even groot zijn gemaakt. :puh: 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

8 uur geleden, Bassieboy35 zei:

Zit nu even het logo te bekijken, de lower case is eigenlijk best logisch. Omdat een capital letter A er uit ziet zoals die hier wordt getypt. Dus het is inderdaad GTa2, maar dan waarbij de letters even groot zijn gemaakt. :puh: 

Inderdaad, logisch. Wél bijzonder dat me dat dus al 19 jaar niet is opgevallen.

 

19 jaar by the way! Ik zou bij de 20th anniversary wel een remaster willen zien eigenlijk :puh: Blijft een van de beste games uit de series.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...