Jump to content
PrioX

Gerucht: 'GTA VI speelt zich af in Vice City en verschijnt in 2022'


The Know, een redelijk populair YouTube-kanaal, buigt zich al tijden over verschillende geruchten in de game industrie. Vaak blijken deze geruchten later feiten te zijn. We hebben het dus over een redelijk betrouwbare bron. Maar zoals met alle geruchten: Neem het met een korreltje zout. ;) 

 

Vandaag heeft het kanaal een nieuwe video geüpload waarin zij een aantal pikante details delen over de volgende GTA. Het spel zou op dit moment de codenaam ''Project Americas'' hebben. Vaak hebben spellen die nog niet zijn uitgebracht een codenaam. In het geval van GTA V was dit ''RUSH'.

Daarnaast speelt het verhaal zich in Vice City af en in delen van Zuid Amerika. Het tijdperk werd niet vermeld. Ook zouden we voor de eerste keer een vrouwelijk hoofdpersonage spelen. Maar of de optie om met meerdere personages te spelen terugkomt is niet duidelijk.

 

De volgende GTA zou in 2021 of 2022 verschijnen. Dat is dus nog een paar jaartjes wachten... :engel:

 

 

Hoe denk jij over de geruchten? Hoop jij op een terugkeer naar Vice City, wil je een vrouwelijk hoofdpersonage? Laat het ons weten! :) 

 

Bron: The Know

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

18 uur geleden, PrioX zei:

Maar of de optie om met meerdere personages te spelen terugkomt is niet duidelijk.

Ik hoop het niet.

 

18 uur geleden, PrioX zei:

Hoe denk jij over de geruchten? Hoop jij op een terugkeer naar Vice City

Het lijkt een onvermijdelijke stap, maar ik hoop toch echt op Carcer City. Het noorden van de VS hebben we nog nooit gezien in een GTA-game.

 

18 uur geleden, PrioX zei:

wil je een vrouwelijk hoofdpersonage? Laat het ons weten! :) 

 

Het geslacht boeit me niet, ik hoop op een personage met een fatsoenlijk achtergrondverhaal, zoals Niko Bellic.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk op een nog grotere map dan GTA-5 en dat de mensen op straat met meer dingen bezig zijn zoals het echte leven.

Dat ze bijvoorbeeld ook echt winkelen 

In GTA-4 was er veel meer straat leven aanwezig dan in GTA-5.

Nu staan ze in GTA-5 vaak een maar stil op hun mobiel te kijken.
 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, Rivel zei:

Hehe eindelijk wat nieuws, maar goed 2021... 3 jaar nog, ik snap niet waarom het zo lang duurt.

Rockstar North is lang bezig geweest met dat verderfelijke GTAO. R* is een vrij kleine studio, wat mankracht betreft. Sandbox-games kosten erg veel tijd om te ontwikkelen, daarnaast stelt R* hoge kwaliteitseisen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je moet toch minstens twee jaar tellen tussen een eerste trailer (en die is nog niet aangekondigd) en het uiteindelijke verschijnen van de game, Rockstar is niet echt een gehaaste developer en Red Dead 2 is er ook nog duidelijk niet.

 

Verder sta ik niet te springen voor Vice City, dat moge wel duidelijk zijn, voor de rest zal ik het wel volgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

7 uur geleden, Rivel zei:

Hehe eindelijk wat nieuws, maar goed 2021... 3 jaar nog, ik snap niet waarom het zo lang duurt.

Zolang GTA V nog goed verkoopt en GTA Online nog bakken geld in het laatje brengt is er geen reden om al een nieuwe GTA uit te brengen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb zo'n gevoel dat deze game dan naar de PS5 komt.

Bedoel de PS4 bestaat in november ook alweer 5 jaar.

 

Btw, als Rockstar slim is maken ze er een launch titel van. :puh:

Bewerkt: door MovieGamer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...