Jump to content

Call of Duty Black Ops 4


PrioX

Recommended Posts

bo4.thumb.jpg.8ef499a3c9bf912bc88642a7445947ee.jpg

 

Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision

Genre: First-person-shooter

Platform(s): PC, XO, PS4

Releasedate: 12 oktober 2018

 

Zojuist is Call of Duty Black Ops 4 aangekondigd. Voor het eerst in de serie zal het nieuwste deel in oktober uitgebracht worden. Op 17 mei zal de gamplay reveal plaatsvinden.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht nog even op de gameplay hiervan.

Heb WWII namelijk ook gehaald op de release en het werd steeds minder leuk.

Zelfs de Season Pass gekocht voor die game, maar speel het nu amper meer.

 

Normaal zijn deze games een instant-buy voor mij m.u.v. World at War en Infinity Warfare.

Denk dat ik een beetje Call of Duty moe begin te worden. xD

 

 

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Donderdag gaan ze Black Ops 4 onthullen. Ben stiekem toch wel benieuwd wat Treyarch gaat neerzetten nu ze hoogstwaarschijnlijk van de futuristische setting afstappen. Ze hadden al bevestigd dat perks en het Pick-10-systeem (voor create-a-class) terugkeren. Zogenaamde leaks beweerde namelijk dat deze features niet terug zouden keren omdat Black Ops 4 een Overwatch rip-off zou worden. :7 

 

Op 13-3-2018 om 13:13, MovieGamer zei:

Heb WWII namelijk ook gehaald op de release en het werd steeds minder leuk.

Klopt wel een beetje. Maar dit is een probleem dat Call of Duty sowieso wel heeft. Elk jaar is alles grotendeels hetzelfde en hebben ze al jaren dezelfde DLC-opbouw (een ouderwetse season pass). Heb je deze season pass niet dat krijg je eigenlijk geen nieuwe content. Wapens in supply drops tel ik niet mee, deze zitten feitelijk achter een paywall. En de periodieke events idem dito. Deze events draaien voornamelijk rondom het vrijspelen van nieuwe wapens, outfits, etc uit de supply drops. 

 

Call of Duty Online is alleen in China beschikbaar en werkt als een live-service. Zoiets moeten ze gewoon met Call of Duty doen. Telkens blijven updaten met nieuwe content. 

Link to comment
Delen op andere websites

Hier hebben we de reveal. Aardig wat details zijn al toegelicht. Het spel krijgt een multiplayer en zombies mode, en hoe kan het ook anders: een battle royale mode genaamd 'Black Out'. Het spel speelt zich af tussen Black Ops 2 en 3 (near future).

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht waarschijnlijk met de aanschaf. De focus op meer teamplay spreekt mij wel aan. Maar ik heb geen behoefte om weer 70 euro te betalen om toegang te krijgen tot een beta (:bonk:). In oktober krijgt RDR2 mijn aandacht. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een paar dagen over nagedacht en wil deze game eigenlijk toch wel hebben.

Vond de vorige Black Ops games namelijk ook erg tof en het is verder de enige uit de Call of Duty serie die ik echt een jaar lang gespeeld heb.

Daarnaast krijg ik hem van mijn pa, dus het kost mij zelf geen geld. xD

 

 

 

 

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

 

Op 21-5-2018 om 23:50, FrankyFourFingers zei:

Jammer dat Treyarch volledig afziet van een campaign, was toch wel mooi hoe je couch co-op door heel de BO3 campaign kon knallen met een maatje.

 

Ik snap je punt helemaal! Echter, to be honest, zal ik het zelf totaal niet missen. Meeste tijd ging echt wel naar de multiplayer. Al heb ik de laatste 2 CoD's overgeslagen, vond ze gewoon erg matig! 

 

Verlang echt weer naar de Modern Warfare 3 tijden. Hopelijk komt BO4 hier weer een beetje in de buurt van.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Carfferd zei:

Ik snap je punt helemaal! Echter, to be honest, zal ik het zelf totaal niet missen. Meeste tijd ging echt wel naar de multiplayer. Al heb ik de laatste 2 CoD's overgeslagen, vond ze gewoon erg matig! 

 

Verlang echt weer naar de Modern Warfare 3 tijden. Hopelijk komt BO4 hier weer een beetje in de buurt van.

Black Ops 4 is nog niet uit en de geruchten gaan al rond dat Modern Warfare 4 de volgende COD is. :7 Dus wellicht heb je volgend jaar geluk. 

 

Ik heb zelf ook niet zoveel met de campaign al snap ik natuurlijk wel dat veel spelers het jammer vinden. Battle Royale vind ik persoonlijk ook niks bijzonders hoor. Ben niet zo'n fan van die ''random'' gameplay waarbij je geluk moet hebben met het vinden van goede wapens en gear. Heb PUBG een tijdje gespeeld en het is me zo vaak overkomen dat ik met een pan rondloop en degene die voor mij is geland al zware militaire spullen op zak heeft. Maar goed, dat is de bedoeling van het spel... :7  

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, PrioX zei:

Black Ops 4 is nog niet uit en de geruchten gaan al rond dat Modern Warfare 4 de volgende COD is. :7 Dus wellicht heb je volgend jaar geluk. 

 

Ik heb zelf ook niet zoveel met de campaign al snap ik natuurlijk wel dat veel spelers het jammer vinden. Battle Royale vind ik persoonlijk ook niks bijzonders hoor. Ben niet zo'n fan van die ''random'' gameplay waarbij je geluk moet hebben met het vinden van goede wapens en gear. Heb PUBG een tijdje gespeeld en het is me zo vaak overkomen dat ik met een pan rondloop en degene die voor mij is geland al zware militaire spullen op zak heeft. Maar goed, dat is de bedoeling van het spel... :7  

Ja zo'n gamemode als Battle Royale vind ik zelf ook geen echte meerwaarde. Leuk bedacht, maar echt zinvol niet daadwerkelijk. Als ik Battle Royale wil spelen, speel ik wel Fortnite.

Maar goed, Activision / Treyarch wil ook graag meeprofiteren van de Fortnite spelers, wat eigenlijk hun 'oude' playerbase is zowat.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 25-5-2018 om 00:44, FrankyFourFingers zei:

Achja, 't kan geen kwaad. Ik weet nog toen iemand mij vertelde over de wager games in de eerste Black Ops. Klonk als grote onzin, uiteindelijk tientallen uren in gepompt.

Zo jammer dat ze de Wager Matches nooit meer in die vorm hebben terug laten komen. Uren tijd in gestopt met vrienden. :puh: Het is toch wel iets dat de community al jaren vraagt. Laten we hopen dat Treyarch er deze keer gehoor aangeeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wat een vieze nasmaak heb ik na gisteren. Ze hebben aangekondigd dat wanneer je Black Ops 4 pre-ordert je een ''Back in Black'' map pack krijgt voor Black Ops 3 waarin Jungle, Summit, Firing Range en Slums zitten, fan-favoriete mappen uit vorige Black Ops delen. Maaaaaaar het is exclusief voor Playstation. :{

 

En alsof dat nog niet genoeg was hebben ze aangekondigd de Season Pass te dumpen :dans:. Nu hebben ze een ''Black Ops Pass'', en wat is het verschil hoor ik je al vragen? Helemaal niks :erm:. Je geeft geld voor een pass en krijgt wat extra mappen. Het enige verschil is dat je deze nu op willekeurige moment krijgt en niet is de vaste map packs. Zou best kunnen dat je dus elke maand een nieuwe map krijgt. Dan te bedenken dat o.a. BF en Fortnite hun content gratis weggeven. Iets dat COD ook had moeten doen aangezien ze bakken met geld verdienen aan lootboxes. Good old Activision. :N 

 

Ik sla dit jaar over.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...