Jump to content

Call of Duty Black Ops 4


PrioX

Recommended Posts

4 uur geleden, PrioX zei:

Wat een vieze nasmaak heb ik na gisteren. Ze hebben aangekondigd dat wanneer je Black Ops 4 pre-ordert je een ''Back in Black'' map pack krijgt voor Black Ops 3 waarin Jungle, Summit, Firing Range en Slums zitten, fan-favoriete mappen uit vorige Black Ops delen. Maaaaaaar het is exclusief voor Playstation. :{

 

En alsof dat nog niet genoeg was hebben ze aangekondigd de Season Pass te dumpen :dans:. Nu hebben ze een ''Black Ops Pass'', en wat is het verschil hoor ik je al vragen? Helemaal niks :erm:. Je geeft geld voor een pass en krijgt wat extra mappen. Het enige verschil is dat je deze nu op willekeurige moment krijgt en niet is de vaste map packs. Zou best kunnen dat je dus elke maand een nieuwe map krijgt. Dan te bedenken dat o.a. BF en Fortnite hun content gratis weggeven. Iets dat COD ook had moeten doen aangezien ze bakken met geld verdienen aan lootboxes. Good old Activision. :N 

 

Ik sla dit jaar over.

Ik word sowieso moe van al die season passes, DLC's.. Blabla..

Geef mij gewoon een complete game en zorg d.m.v. lootboxes dat je nog wat extra's verdient. Al die cammo's mogen allemaal wel in lootboxes, ik hoef geen goude cammo of snelle planga. Maargoed, BF lijkt het dit jaar goed te gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga heel eventjes devil's advocate spelen, want praktisch kan het wel minder erg zijn dan eerst. Waar je na 4 map packs 16 poules zou hebben aan spelers, heb je nu wel maar 2 poules voor matchmaking.

Maar goed, ongeacht welke bizpractices erachter zitten, de appeal van deze CoD was wat mij betreft sowieso heel laag. Dat wordt voor mij geen mp shooter dit najaar, BF wordt ik ook al niet warm van.. Maarreuh ja, ik had gehoord van dit andere spelletje wat ook ergens rond dezelfde periode zou uitkomen, een cowboy spelletje als ik me niet vergis, van de makers van GTA schijnt, Red Ed ofzo.. Red Dead Redemption 2 was het geloof ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

 

Eerlijk, dit ziet er echt dik uit! Wellicht dat ik dit spel in een later stadium oppik ergens na RDR2, mijn handen jeuken wel een beetje naar weer eens een vette multiplayer FPS :puh:

 

15 uur geleden, MovieGamer zei:

Ik kan nu lekker tot zondagavond no-lifen!!!

Zojuist een bericht gekregen van mijn teamleider dat ik morgen vrij ben i.v.m. weinig vulling. 

 

Worstenbroodjes en Energy XXL staan al klaar. :puh:

Nice, geniet ervan!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet zo voor battle royal, maar deze lijkt me toch wel tof. 

 

Misschien dat ik het spel binnenkort wel oppik eens de prijs gezakt is. Aangezien er geen campaign is en ik m'n tijd toch voornamelijk in zombies ga steken vind ik 60 euro een beetje veel. Ik vind het trouwens ontzettend gaaf dat de gevangenis terug is in de zombies mode, was toch wel m'n favoriete map. _O_

 

Edit: toch gekocht voor een kleine 52 euries, kon het niet laten. :puh: 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb tot nu toe nog maar enkel zombies gespeeld. Persoonlijk vind ik zombies het enige waar Call of Duty wel een degelijk verhaal kan neerzetten. Ik loop enkele COD's achter dus dat verhaal ben ik wel deels kwijt (:$), maar het blijft wel de leukste mode in mijn ogen. Al heb ik wel moeite met tot het einde te geraken in deze COD, veel te lang geleden dat het me nog echt iets boeide zoals nu. Nog mensen hier die regelmatig zombies spelen en me misschien wat meer informatie kunnen geven over het verhaal? Het hele Richthofen: back to the future gedoe verward me ontzettend hard. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...