Jump to content

Spookhuis in Nederland


Dotz

Recommended Posts

Tot voor kort was in The Wall, te Utrecht, het spookhuis "Halloween Nightmares" gevestigd. Dat spookhuis maakte gebruik van acteurs. Halloween is echter al even achter de rug en het spookhuis heeft haar deuren reeds gesloten. Ik heb er goede verhalen van gehoord, maar was helaas niet in de gelegenheid de attractie te bezoeken.

 

Ik vroeg mij af of iemand van jullie misschien bekend is met een alternatief, een horrorattractie van eenzelfde kaliber die bij voorkeur ook gebruik maakt van acteurs. Weet iemand een adresje? :) Ik zou graag met mijn wederhelft een bezoekje aan zo'n attractie brengen. Alle suggesties zijn welkom! 

 

https://www.stadsbladutrecht.nl/nieuws/algemeen/358831/spookhuis-in-the-wall-heeft-deuren-gesloten

Link to comment
Delen op andere websites

Soort van. :puh: Scheveningen had ooit zoiets op de Pier, maar dat deel is al jaren gesloten vanwege wateroverlast ofzo.

 

Wat je wel een keer kunt proberen, zijn de Halloween africht Nights in Walibi Holland. Kost wel wat, en is ook ieder jaar sterves druk, maar dan zijn er  grote spookhuizen met acteurs. In het hele park lopen dan ook verschillende acteurs. 

 

Wat je ook eens kunt proberen zijn de Duitse kermissen. Daar reizen verschillende grote spookhuizen, welke op een beetje grote kermis (Düsseldorf, zelfs in Tilburg hier in NL soms) met acteurs rondreizen. Maar dat is misschien niet helemaal wat je zoekt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, bedankt voor je reactie! De Walibi Afright Nights zijn niet wat ik zoek. Ik houd al niet zo van pretparken, en de drukte en kosten die je zelf al aanhaalt vind ik ook grote minpunten. Daarbij is dat uitsluitend rond Halloween :( .

 

Ik zocht inderdaad ook niet echt naar een kermis. Dat is ook een tijdsgebonden oplossing.

 

Toch bedankt voor je reactie! 

 

Ik ben bang dat er momenteel niet zo'n attractie in Nederland open is :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...