Jump to content

Wie is de Mol? (2018) BE


Niked

Recommended Posts

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfe

 

De Belgische versie van De Mol is er ook dit jaar weer bij, met de eerste aflevering op zondag 25 maart op de Vlaamse zender VIER.

 

Lijst van kandidaten (links naar rechts)

  • Bahador
  • Channy
  • Jeffrey
  • Joke
  • Katrien
  • Kelly
  • Lloyd
  • Pascale
  • Pieter
  • Steve

 

Zoals altijd bij de Belgische versie, 10 totaal onbekende Vlamingen. :) 

 

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste aflevering is achter de rug. Kelly heeft een rood scherm gekregen, maar ik denk dat Joke, die de enveloppe heeft gekregen en plots verdween, de kans gaat krijgen om Kelly terug te halen. Ook toen Gilles afscheid nam van Kelly, zei hij: "We zien elkaar nog", dus ik denk dat Kelly wel terug kan keren.

Maar wie de mol is, daar heb ik totaal nog een idee van. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kelly heeft in café de mol bevestigd dat ze het eerste vliegtuig terug genomen had. Gilles bedoelde waarschijnlijk dat ze elkaar gingen terugzien in het café. 

 

Ik zit al sinds de bekendmaking van de kandidaten en hun online profielen volledig op Joke. Beetje tunnelvisie, maar momenteel heb ik in m’n molboekje toch al 3 pagina’s over enkel Joke... 

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zitten er een paar gamers bij de makers van de mol. Tijdens de eerste proef hoorde je vooral muziek van Red Dead Redemption en ook van The Last of Us. :puh:

 

In het begin van de aflevering dacht ik dat Jeffrey de mol was. Hij deed een aantal verdachte dingen: hij reed een beetje verkeerd met die pick-up truck, hij wilde Joke meteen afknallen omdat het geld niet belangrijk was (zei hij), hij hield constant de molboekjes vast, ... Maar toen ze die 3 vragen voor €3.000 correct beantwoordden was ik aan het twijfelen. Die vragen kon je namelijk makkelijk verkeerd antwoorden/saboteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...