Jump to content

XBOX ONE X onzin voor GTA5?


Sandertju

Recommended Posts

Ik speel nog op een oude xbox one GTA 5 en overweeg een nieuwe te kopen.

Ik twijfel tussen de ONE S en de ONE X.

Een One S kost nu 188,- en een ONE X 475,-

Ik speel meestal GTA5. Ik speel amper tot geen andere games.

Ik heb nu nog een full hd Asus monitor dus nog geen UHD of 4K ding.

Voor de prijs van een ONE X kan ik 2.5 ONE S'jes kopen maar wellicht is de One X toch een betere investering maar misschien is het nutteloos om een nieuwe X te kopen.

 

Dus One X doen of toch maar een S ?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor GTA 5 hoef je geen Xbox One X en nieuwe monitor/TV te kopen. Het spel draait op consoles niet op 4K dus je zal geen verschil zien. Enkel de laadtijden naar de storymode zijn wat versneld. Ikzelf speel wel op een Xbox One X, en met andere spellen merk je het natuurlijk wel dat je wat betere kwaliteit hebt. Maar ik persoonlijk merk geen gigantisch verschil. Ik denk dat je als ''casual'' gamer goed doet aan een Xbox One S. 

 

Als je later meer spellen gaat spelen, die ongetwijfeld ondersteuning voor 4K zullen krijgen, dan zou ik wel voor de X gaan (mits het beeldkwaliteit je iets interesseert). Maar daar kan je natuurlijk nog eventjes mee wachten waardoor de prijs nog verder kan dalen. Denk bijvoorbeeld aan Red Dead Redemption 2 0_0.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 5-4-2018 om 10:31, PrioX zei:

Voor GTA 5 hoef je geen Xbox One X en nieuwe monitor/TV te kopen. [KNiP]

Bedankt voor je reactie. Na veel gelezen te hebben hierover, en dit antwoord heeft mij doen besluiten een xbox one s aan te schaffen.

Het beeld is iets mooier. Het speelt strakker en sneller door de nieuwe controller. Ook vlieg ik sneller door de menu's en kan sneller wapens switchen.

Ik had het eerder een xbox one s moeten kopen :-) voor de xbox one X kan ik nog een paar jaar rustig sparen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...