Jump to content

Bewaker levert sleutels in


Thundercover

Recommended Posts

Een favorietenlijstje. Daarmee liet Guardian1980 zich voor het eerst op het forum zien. Zonder te spieken zullen de meesten van jullie wel weten bij welke GTA dat lijstje hoort. Guard is namelijk bijna synoniem voor GTA IV, mede dankzij zijn betrokkenheid bij de Xbox-clan die jarenlang op het forum haar thuisbasis had: Death Incorporated. Gezien zijn prijzenkast is het dan wel opmerkelijk dat hij in al die jaren nooit de award voor Beste GTA IV-kenner heeft weten te winnen. Niet dat de leden hem niet zagen staan; hij haalde immers negen awards binnen - waaronder die voor Beste Trilogy-kenner. Het zal je maar gebeuren.

 

GTA IV ligt alweer even achter ons, maar Guardian heeft laten zien dat hij meer kon dan regelmatig zijn clanmaten neerschieten. Hij was lid van BeaT DowN (wie had gedacht dat iemand van BeaT DowN het nog eens tot admin zou schoppen? :clown:), werd redacteur van OWN en vervulde in de loop de jaren de rol van moderator bij GTA IV, Lifestyle en Contests. Twee jaar geleden werd hij gevraagd om het admin-team te komen versterken, een rol die hij met veel plezier (en naar ieders tevredenheid) heeft opgepakt.

 

Helaas heeft Guardian laten weten dat hij niet meer in staat is voldoende actief te zijn voor zijn rol als admin. Per vandaag zal hij daarom als Erelid over het forum rondlopen, volledig terecht gezien zijn bijdragen.

 

_O_ Guard, bedankt voor je inzet en de samenwerking de afgelopen jaren!  _O_ 

Link to comment
Delen op andere websites

Guard, ontzettend bedankt voor de jarenlange trouwe inzet die je het forum gegeven hebt. De samenwerking was top, en de gesprekken over GTA gezellig (natuurlijk vooral over IV 8)). We zullen je ongetwijfeld nog zien langskomen, toch?

 

Bedankt en het gaat je goed! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me in tijden als dit af, of het niet gewoon beter is om collectief het forum te sluiten. In de 14 jaar dat ik hier op dit forum zit, heb ik zelden zo'n betreurend waardig hoopje forum gezien (al waren er wel vaker momenten dat ik dacht dat het doek zou vallen).

 

En tja, dat motiveert admin noch enig ander (crew)lid.

 

Maar goed, 3 oktober is het 15 jaar. Dat lijkt mij een waardig einde voor anderhalf decennia gtaforum.

Link to comment
Delen op andere websites

18 minuten geleden, NicolaB zei:

Ik vraag me in tijden als dit af, {KNiP}

Toch jammer dat je dit vindt en dit in het afscheid topic van Guardian1980 deelt.

Ik zit er nog geen 14 jaar bij maar ik vind dat het forum een mooie toevoeging voor mijn GTA hobby, en vriendelijke leden hebben.

Tijden veranderen, Fora's werden vroeger meer gebruikt dan heden.

Je zou zelf afscheid kunnen nemen van het forum, anderen die het forum wel waarderen kunnen dit dan blijven gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, Sandertju zei:

Toch jammer dat je dit vindt en dit in het afscheid topic van Guardian1980 deelt.

Ik zit er nog geen 14 jaar bij maar ik vind dat het forum een mooie toevoeging voor mijn GTA hobby, en vriendelijke leden hebben.

Tijden veranderen, Fora's werden vroeger meer gebruikt dan heden.

Je zou zelf afscheid kunnen nemen van het forum, anderen die het forum wel waarderen kunnen dit dan blijven gebruiken.

Tja, ik kan natuurlijk ook een rooskleurig berichtje neerploffen over dat ik hem al het goeds wens en dat ie een hele goede admin was enzo (wat ie ook was hoor, no question about it. Je had er vroeger vele rottere appels tussen.), maar daar heeft ie ook niet zo heel veel aan denk ik.

Citaat

Je zou zelf afscheid kunnen nemen van het forum, anderen die het forum wel waarderen kunnen dit dan blijven gebruiken.

Ik waardeer het forum ook hoor, maar je mag ook best concluderen dat het momenteel een best inactief forum is; dat niet echt aantrekkelijk is voor nieuwe (crew)leden en leden om lid te blijven. Met mede dit soort afscheidstopics tot gevolg.

Ik denk dat een overgroot deel van de crewleden hier gewoon crewlid zijn en het hier nu gewoon een beetje laten varen zoals het nu is.

 

Even een reflectie naar de stand van zaken is best een opinie die gedeeld kan worden in een afscheidstopic ben ik van mening.

 

Link to comment
Delen op andere websites

8 minuten geleden, NicolaB zei:

Even een reflectie naar de stand van zaken is best een opinie die gedeeld kan worden in een afscheidstopic ben ik van mening.

Is zeker toegestaan. De crew merkt dit zelf natuurlijk ook. Het is niet zo dat het genegeerd wordt. We zijn namelijk al weer een aantal weken aan het kijken hoe we het kunnen verbeteren. Ik verwacht deze week nog de eerste veranderingen. De leden zullen hier in de nabije toekomst veel meer bij betrokken worden. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Is zeker toegestaan. De crew merkt dit zelf natuurlijk ook. Het is niet zo dat het genegeerd wordt. We zijn namelijk al weer een aantal weken aan het kijken hoe we het kunnen verbeteren. Ik verwacht deze week nog de eerste veranderingen. De leden zullen hier in de nabije toekomst veel meer bij betrokken worden. ;) 

Where is a like button when you need it... :tu:

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...