GTAGames.nl
PrioX

[Feedback] Herindeling forumindex

41 berichten in dit onderwerp

Zijn er nog leden met een mening over de suggesties, of zijn er leden die zelf nog suggesties hebben? Ik hoop snel iets vast te kunnen leggen in de komende dagen. :)  

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm niet specifiek voor de index, maar wellicht kan de forum banner eens aangepast worden? Op de mobiele versie valt al tijden een groot deel daarvan weg, oogt erg armoedig. 

Spoiler

screenshot_20190306-2cajjv.png

Bewerkt: door Sentasi

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
4 uur geleden, Sentasi zei:

Hmm niet specifiek voor de index, maar wellicht kan de forum banner eens aangepast worden? Op de mobiele versie valt al tijden een groot deel daarvan weg, oogt erg armoedig. 

Inhoud verbergen

Yes, met de nieuwe update krijgt ook de banner een nieuw design. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 4-3-2019 om 19:40, PrioX zei:

Zijn er nog leden met een mening over de suggesties, of zijn er leden die zelf nog suggesties hebben? Ik hoop snel iets vast te kunnen leggen in de komende dagen. :)  

Morgen gaan we proberen het een en ander vast te leggen, en eventueel door te voeren. :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zoals jullie vast gezien hebben is er gisteren het een en ander gewijzigd. Mochten er vragen zijn stel ze dan gerust en we staan open voor suggesties mocht iets veranderen moeten. :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, vind het (vooralsnog) niet echt een verbetering, ik zoek me het schompes naar sommige topics. Misschien een kwestie van gewenning. 

Ik begrijp alleen niet echt waarom NOTA samengevoegd is met de stamkroeg, dat waren toch 2 geheel eigen subfora met hun eigen, specifieke topics dacht ik. 

En ik vraag me ook af waarom de Stamkroeg onder GTAGames Netwerk staat, en niet onder Lifestyle. Mijns inziens is de Stamkroeg meer een subforum voor Lifestyle dan voor GTAGames Netwerk. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dank voor je feedback, @Sentasi! :) 

30 minuten geleden, Sentasi zei:

Hmm, vind het (vooralsnog) niet echt een verbetering, ik zoek me het schompes naar sommige topics. Misschien een kwestie van gewenning. 

Over welke topics heb je het dan? Met die info kunnen we eventueel wat verplaatsen of beter zichtbaar maken. 

Ik begrijp alleen niet echt waarom NOTA samengevoegd is met de stamkroeg, dat waren toch 2 geheel eigen subfora met hun eigen, specifieke topics dacht ik. 

En ik vraag me ook af waarom de Stamkroeg onder GTAGames Netwerk staat, en niet onder Lifestyle. Mijns inziens is de Stamkroeg meer een subforum voor Lifestyle dan voor GTAGames Netwerk. 

NOTA had ontzettend veel topics, maar er waren er maar een handvol actief (voornamelijk het autotopic en maps), vandaar de samenvoeging. De Stamkroeg is een besloten forum, enkel zichtbaar voor geregistreerde leden. Als ik de inhoud bekijk weet ik eerlijk gezegd ook niet waarom, dus misschien kunnen we dat aanpassen, vervolgens verplaatsen naar Lifestyle en eventueel hernoemen zodat de twee verschillende soorten onderwerpen waar jij over spreekt beter samengaan.

Ik had de twee bovengenoemde topics gisteren al uitgelicht in de Stamkroeg. Maar andere suggesties voor een betere zichtbaarheid/indeling zijn natuurlijk welkom. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

NOTA en Stamkroeg waren beiden fora waar het over zaken ging die niet over alle andere onderwerpen gingen, maar er was in principe wel een onderscheid; NOTA was "serieus" (zoals Car-talk), en de Stamkroeg minder of helemaal niet, met allerlei spelletjes of "Wat vind je van de persoon boven je?". Persoonlijk had ik de Stamkroeg als afgeschermd subforum onder NOTA geplaatst, en dat dan weer onder Lifestyle. Stel jezelf voor had ik wel onder GTAGames Netwerk gehouden.

Volgens mij is de Stamkroeg vooral afgeschermd omdat het zo onzinnig is, je vuile was moet je niet buiten hangen ;) maar daar kan ik naast zitten. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn alle oude Stamkroeg topics dan nu openbaar? Want ongeacht of het bewust gebeurde, men dacht dat niet de hele wereld de topics kon lezen, en dan zou ik het niet chique vinden als het zomaar openbaar wordt...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
4 minuten geleden, Dutchy3010 zei:

Zijn alle oude Stamkroeg topics dan nu openbaar? Want ongeacht of het bewust gebeurde, men dacht dat niet de hele wereld de topics kon lezen, en dan zou ik het niet chique vinden als het zomaar openbaar wordt...

Nee, de Stamkroeg is nog altijd een afgeschermd forum en er zijn geen topics vanuit de Stamkroeg verplaatst. :)

1 uur geleden, Guardian1980 zei:

NOTA en Stamkroeg waren beiden fora waar het over zaken ging die niet over alle andere onderwerpen gingen, maar er was in principe wel een onderscheid; NOTA was "serieus" (zoals Car-talk), en de Stamkroeg minder of helemaal niet, met allerlei spelletjes of "Wat vind je van de persoon boven je?". Persoonlijk had ik de Stamkroeg als afgeschermd subforum onder NOTA geplaatst, en dat dan weer onder Lifestyle. Stel jezelf voor had ik wel onder GTAGames Netwerk gehouden.

Het verschil in serieuze en minder serieuze onderwerpen was me duidelijk. Maar de samenvoeging is tot stand gekomen doordat er eigenlijk maar twee-drie actieve topics in NOTA stonden. We kunnen dit uiteraard terugdraaien en verwerken op de manier die jij voorstelt, een prima voorstel naar mijn mening. Maar dat neemt dan niet weg dat NOTA alsnog weinig activiteit kent. 'Stel jezelf voor' kent ook niet veel activiteit dus die zou ik persoonlijk lekker onder de Stamkroeg laten staan. Anders heb je weer een inactief forum op de index. 

In mijn voorbeelden op de vorige pagina had ik het in eerste instantie ook zo ingedeeld dat het Lifestyle-forum hernoemd werd in 'Overig' en Lifestyle opnieuw een forum werd in deze categorie. Daaronder stonden dan Computer Talk, Opinie en Sport. In Lifestyle zelf hadden we de onderwerpen van NOTA kunnen plaatsen. Of met andere woorden: NOTA hernoemen in Lifestyle en Computer Talk, Opinie en Sport eronder plaatsen als subfora. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Verkeerd gelezen - Thx Priox.

Wellicht tijd om gewoon één overig subforum te maken? Computer talk en opinie zijn ook niet actief. Media kan daar makkelijk bij. Alleen sport een apart subforum. En games natuurlijk. Maar dan hebben we gewoon nota waar alles in kan, behalve games, en gezien de enigszins activiteit sport als subforum in nota. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.