Jump to content

Sportkenners 2018 - Reactiectopic


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cabyon

    33

  • Guardian1980

    20

  • NandroDavids

    18

  • Thundercover

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uitslag van de eerste ronde staat online. Dank aan alle inzenders.

 

Nog even een dienstmededeling: de deelnemers krijgen ook XP, de winnaar natuurlijk een flink ons meer dan de nummer laatst. Hoeveel en wanneer deze XP worden toegekend is nog onduidelijk, daar voor ben ik nog even in conclaaf. Je kan echter zeker wezen dat je deelname zich ook uit betaalt in virtuele e-penis punten naast de wisselbokaal.

Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, Cabyon zei:

Overigens, @Thundercover, je dichtte Tiesj Bennoot per abuis de Nederlandse nationaliteit toe. Dit is fout. Hij is Belg. Indien hij hoger zou zijn geëindigd dan Wellens had ik je (overigens) geen punten toegekend. 

Op het moment dat ik de uitslag op NOS.nl zag, dacht ik al dat ik bij iemand de fout in was gegaan met zijn nationaliteit (wist niet meer wie ik precies had ingevuld). Het is niet dat ik het anders goed had gehad, dus geen punten verloren laten we maar zeggen. :clown: 

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag wordt de tweede Ardennenklassieker verreden: de Waalse Pijl. Heb met voorbedachte rade dit niet gebruikt voor Sportkenners; raad eens wie het gaat winnen.. Alejandro Valverde staat weer aan de start. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op 13-4-2018 om 14:30, Thundercover zei:

Als zowel @NandroDavids als @Guardian1980 meedoet dit jaar, wordt dit een editie om van te smullen! :eten:

Zie net dat er dit jaar weer een Sportkenners is, dat is mooi. Maar als ik nu pas instap begin ik al met een vrijwel onoverbrugbare achterstand... Zal proberen dit een beetje in de gaten te houden, want ik ben het natuurlijk wel aan mijn stand verplicht in ieder geval een gooi naar de overwinning te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Guardian1980 zei:

Zie net dat er dit jaar weer een Sportkenners is, dat is mooi. Maar als ik nu pas instap begin ik al met een vrijwel onoverbrugbare achterstand... Zal proberen dit een beetje in de gaten te houden, want ik ben het natuurlijk wel aan mijn stand verplicht in ieder geval een gooi naar de overwinning te doen.

Volgende week weer een nieuwe ronde!

Link to comment
Delen op andere websites

Op 4/18/2018 om 17:13, Guardian1980 zei:

Maar als ik nu pas instap begin ik al met een vrijwel onoverbrugbare achterstand... 

Je dacht, ik kan niet vroeg genoeg beginnen met mezelf indekken? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...