Jump to content

Monkey Mosaic


S.Knoop

Recommended Posts

Nadat ik alle aap-opjecten heb gefotografeerd spawnd de spuiter vlakbij de autogarage niet.

Wel kon ik met Trevor het gas wat bij zijn kate verschijnt snuiven. Duurt dit ingame een paar dagen voor ie verschijnt?

Ook heb ik bij elk karakter een plaats in aangekochte garages vrij gehouden.

Bewerkt: door S.Knoop
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou enkele in-game dagen kunnen duren. Maar vergeet niet dat het een kleine blauwe blip is die op je radar verschijnt wanneer je in de buurt komt. De blip is dus niet altijd zichtbaar zoals een Strangers and Freaks-missie. 

 

Vergeet ook niet om de spuiter in leven te laten, anders krijg je de Blista Compact niet in je garage. Zorg er ook voor dat je het spel opslaat voordat je het random event probeert te voltooien. Wanneer de spuiter wegrent zal je de Blista Compact ook niet meer kunnen krijgen. Mocht dat het geval zijn dan kun je altijd het spel opnieuw laden en opnieuw een poging wagen. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er al achter dat dit niet voorkomt in de pc-versie.

Dat is ook het geval met de auto "Duke of death".

En ik ben met Trevor zeker 10 keer achter elkaar gaan saven, dan ben je in tijd een week verder.

Dit is te vinden op wikigta trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...