Jump to content

WK 2018


dextro99

Recommended Posts

Sowieso speelt De Bruyne minder als zijn vlotte aanvallende verdeler bij België dan bij City. In principe moet hij het kunnen, maar er zijn inderdaad wedstrijden waar hij het minder doet. Maar ja, ik ben ook benieuwd, dit is ofwel de favoriet er uit spelen of onderuit gaan tegen de favoriet. Dat zou spijtig zijn, maar is niet verliezen van een mager Rusland.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    37

  • Cabyon

    21

  • dextro99

    19

  • JasonStatham

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, England door, pompen boys! Hoop dat ze nu even een vreugde beleven, terecht, om er vervolgens in de kwartfinale genadeloos door een goal van Marcus Berg er uit te vliegen. Wat een heerlijke deceptie zou dat zijn. 

 

Wel echt een wereldkampioenschap om memes van te maken. Wie voor aanvang van het kampioenschap had beweerd dat één van de WK-finalisten Rusland, Kroatië, Zweden of Engeland zou zijn, was voor gek verklaard. Wat is voetbal toch een mooie sport.

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Cabyon zei:

Ja, England door, pompen boys! Hoop dat ze nu even een vreugde beleven, terecht, om er vervolgens in de kwartfinale genadeloos door een goal van Marcus Berg er uit te vliegen. Wat een heerlijke deceptie zou dat zijn. 

 

Wel echt een wereldkampioenschap om memes van te maken. Wie voor aanvang van het kampioenschap had beweerd dat één van de WK-finalisten Rusland, Kroatië, Zweden of Engeland zou zijn, was voor gek verklaard. Wat is voetbal toch een mooie sport.

Het is absoluut een WK vol verrassingen en spannende wedstrijden. Van Duitsland en Argentinië had ik van te voren al weinig verwacht wegens hun matige oefenwedstrijden, maar dat Duitsland zo zou afgaan had niemand denk ik zien aankomen. Spanje viel me wel enorm tegen, of dat nu met de coach te maken had zullen we nooit te weten komen.

 

Van Engeland had ik al wel verwacht dat die ver zouden gaan komen, die hebben gewoon een goed team en stralen het geloof uit. Het is ook het enige team in het 'rechter-rijtje' die ik de finale-plek gun.

 

Mijn droomfinale zou zijn: België - Engeland, al is het maar omdat ze daarmee hun vreemde poule-duel kunnen goedmaken. Maar het lijkt me ook oprecht interessant om die twee teams in volle sterkte tegen elkaar de finale te zien spelen.


Maar ja, het zou wel een wonder zijn als België de finale bereikt. Ik vind Brazilië, Frankrijk en Uruguay toch alle drie sterkere ploegen hebben dan de Belgen. Toch ben ik blij dat ze die route gekozen hebben, omdat ik dan eindelijk eens België tegen een grote tegenstander kan zien spelen. Je ziet dan toch liever België verliezen in een zinderende wedstrijd tegen Brazilië, dan in een kutwedstrijd tegen een Zweden dat wint met een makkelijk gegeven strafschop en twee geparkeerde bussen voor het doel.

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, SpacyColours zei:

Het is ook het enige team in het 'rechter-rijtje' die ik de finale-plek gun.

Dan gun ik het toch veel meer aan Kroatië.

 

Niet dat diens achtste finale zo denderend was, maar dat was er geen enkele aan die kant.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 29-6-2018 om 14:27, aron24 zei:

Tegen Panama en Tunesië is dat ook niet heel erg moeilijk voor een team als België. 

 

Kroatië vind ik tot nu toe het meest overtuigend. Zonder enige moeite eigenlijk de poule gewonnen. Kroatië of Spanje zie ik daarom in de rechterkant van het schema in de finale komen. Linkerkant is veel spannender in mijn optiek, kan heel veel kanten op naar mijn mening

Van hun match tegen tegen Denemarken kreeg ik het niet meteen warm hoor..

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, MovieGamer zei:

Uruguay - Frankrijk

Brazilië* - België

Rusland - Kroatië

Zweden - Engeland

 

*Schop a.u.b. die circusclown van een Neymar verrot.

Wat een zielig mannetje dit WK. :kots:

Ik hoop dat we een kans maken tegen die Brazilianen, die Neymar kan ik ook echt niet uitstaan. Misschien wel een heerlijke voetballer maar geef mij dan maar een gewone jongen zoals Hazard. Maar tegen de brazilianen zal het niet makkelijk worden. Al kunnen zij alleen maar verliezen natuurlijk ! Op een goede dag pakt deze ploeg iedereen !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan toch altijd wel lachen met Kompany's uitspraken voor matchen, helaas geen herhaling van de geweldige uitspraak van 2012, maar het scheelt niet veel.

 

En ik zie Neymar liever niet omver getrapt. Laat hem gewoon achter een onhaalbare bam aanhollen en laat hem de fout maken, op dat vlak kent hij een klein lontje.

Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, dextro99 zei:

Van hun match tegen tegen Denemarken kreeg ik het niet meteen warm hoor..

Ja, die match was dan ook niet gespeeld he. Op dat moment het best gespeeld

 

11 uur geleden, MovieGamer zei:

Uruguay - Frankrijk

Brazilië* - België

Rusland - Kroatië

Zweden - Engeland

 

*Schop a.u.b. die circusclown van een Neymar verrot.

Wat een zielig mannetje dit WK. :kots:

Als de verdediging van België eens een keer goed staat, heeft België kans. Zo niet, dan gaat Brazilië zonder enige moeite winnen. Daarnaast gaat Uruguay het Frankrijk het moeilijk maken. Zonder Cavani zie ik ze niet winnen, maar veel goals gaan ze niet tegen krijgen in elk geval

Link to comment
Delen op andere websites

Courtois laat weer eens zien hoe goed hij eigenlijk is. Zelfde gold voor KDB, Lukaku (eerste helft), Hazard (hele wedstrijd) en Kompany (buiten die fout dan).

 

Oh ja en Witsel is zo ontzettend slecht

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk om dit keer voor België te zijn, het roept die Oranje-gevoelens van de vorige WK's toch weer een beetje op. Dat gevoel van er vóór de wedstrijd niets van verwachten, tíjdens de wedstrijd constant bang zijn dat het mis gaat en na de wedstrijd juichen en verbaasd zijn hoe ze dit toch weer hebben geflikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...