Jump to content

KleineKiertje

Recommended Posts

Zijn jullie ook gewoon jonger dan 18 jaar en speelt gwn (gewoon) GTA 5? Het is bullshit dat je per se 18 jaar moet zijn, maar er zitten ook wel 18+ dingen in en geweld, maar spellen met geweld spelen ook wat kleinere kinderen. Maar ik ken veel kinderen uit mijn klas (alle jongens in iedergeval) die GTA 5 ook spelen en allemaal jonger zijn dan 18. Zet in de rea (reactie) als je ook jonger bent dan 18 jaar. (Zelf ben ik ook jonger dan 18 jaar.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ben voor mijn 18de begonnen met GTA 3 en zo uitgebreid naar meerdere GTA's op mobiel, pc en PS3/4

Zelf snap ik ook niet echt waarom de leeftijd grens, veel spannends gebeurd er ook niet.

 

Om nou te zegen dat kinderen er gewelddadig van worden is ook niet echt een reden.

Je ziet ze toch na een potje Monopoly toch ook geen straten kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was zelf best wel jong toen ik ben begonnen met het spelen van GTA maar ik ben net zoals (veel) anderen nooit op een negatieve manier beïnvloed door het spelen van GTA.

 

Op 8-5-2018 om 07:52, Kratod zei:

Je ziet ze toch na een potje Monopoly toch ook geen straten kopen?

Ik vind dit eerlijk gezegd nogal een vreemde vergelijking :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...