Jump to content
PrioX

Red Dead Redemption 2 trailer #3 online!


Na lang wachten hebben we vandaag eindelijk een nieuwe Red Dead Redemption 2 trailer voorgeschoteld gekregen! :) Verschillende website hebben inmiddels gemeld dat ze morgen previews van RDR2 online zullen plaatsen. Verwacht morgen dus meer info over het spel.

 

Wat heb jij allemaal gespot in de trailer? John Marston? 0_0

 

 

America, 1899. The end of the wild west era has begun as lawmen hunt down the last remaining outlaw gangs. Those who will not surrender or succumb are killed.

 

After a robbery goes badly wrong in the western town of Blackwater, Arthur Morgan and the Van der Linde gang are forced to flee. With federal agents and the best bounty hunters in the nation massing on their heels, the gang must rob, steal and fight their way across the rugged heartland of America in order to survive. As deepening internal divisions threaten to tear the gang apart, Arthur must make a choice between his own ideals and loyalty to the gang who raised him.

 

Ik wil de leden bedanken die zojuist aanwezig waren in de chat om de trailer met ons te bespreken. De forum-XP komt z.s.m. jullie kant op! :bier:

 

Update: 

Pre-orderen via de site van Rockstar Games is inmiddels mogelijk. Daarmee is de boxart van Red Dead Redemption 2 ook al binnen hebben:

 

medium.rdr2boxartpreorder.png.6c68537775

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Moet zeggen dat het begin van de trailer mij ontzettend hard deed denken aan een Butch Cassidy docu die onlangs op tv was. :puh: 
Ziet er goed uit zeg, wordt waarschijnlijk de eerste game van dit jaar die me echt interesseert. Pre-order on the way. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb momenteel niet echt de mindset om te kijken of ik iets moet herkennen of iets in die trant. Het enige wat ik kan doen is een mening erover hebben en die is positief. Jammer genoeg wordt het pas januari voordat ik 'm kan spelen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 uur geleden, Phoenyxar zei:

En daar is Blackwater! Straks is die map nog echt legit.

Die kans is best groot. Kwam net deze afbeelding tegen. Locaties als Cornwall, Van Horn Tradingpost, Annesburg en Valentine staan op de gelekte map vermeld.

 

oAc4M4G.png

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

15 uur geleden, Skullz-000 zei:

Moet zeggen dat het begin van de trailer mij ontzettend hard deed denken aan een Butch Cassidy docu die onlangs op tv was. :puh: 
Ziet er goed uit zeg, wordt waarschijnlijk de eerste game van dit jaar die me echt interesseert. Pre-order on the way. 

Ah ik ben niet de enige. Er komen veel games uit, maar dit is de enige tot nu toe waar ik interesse in heb.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 2-5-2018 om 17:01, PrioX zei:

John Marston? 0_0

Volgens mij wel, en hij keek niet blij :puh: 

 

Ziet er goed uit. Ik was al van plan 'm aan te schaffen, en waarschijnlijk zal ik wel een pre-order plaatsen. Of ik 'm dan ook meteen ga spelen is een tweede, maar dan heb ik 'm maar vast binnen ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

43 minuten geleden, Guardian1980 zei:

Volgens mij wel, en hij keek niet blij :puh: 

Wel we weten dat hij een geschiedenis heeft bij de gang van Dutch, het is bijna voorspelbaar te noemen dat deze game dan ook op die geschiedenis focust.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...