Jump to content

bads sport door hacker


mossii2660

Recommended Posts

Welkom op het forum! 

 

Vervelend dat een hacker dit heeft geflikt. De enige manier om dit op te lossen is door een ticket te openen op de support website van Rockstar. Ik zag dat je dit ook al in een ander topic gelezen had maar niet de juiste issue type kon vinden. 

 

Je moet allereerst naar deze pagina gaan. Als je niet bent ingelogd moet je dat uiteraard even doen, of een nieuw account aanmaken en linken met je gamertag. Wanneer je bent ingelogd krijg je het volgende voor je (zie foto): 

 

rstarsupportbanissue.png.39bb57dc05a03965c4961191a7c6019e.png

 

Zoals je kunt zien staat onder Issue Type als tweede optie 'Banning Issue'. Die moet je hebben. Daarna vul je de rest van de velden in met zoveel mogelijk details. Zoals in het andere topic ook al vermeld werd is het handig om gewoon in het Nederlands te typen. Je zult dan sneller een reactie krijgen. Succes! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, mossii2660 zei:

dankje ik heb net gestuurd waneer krijg ik antwoord weet je dat als ik vragen mag ???

Geen probleem :). Wanneer ze antwoorden is heel verschillend. De ene keer dezelfde dag nog, de andere keer kan er een paar dagen tussen zitten. Maar wanneer je in het Nederlands je ticket indient zal je sneller een reactie terugkrijgen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...