Jump to content
PrioX

Gratis geld en binnenkort meer Treasure Hunts op GTA Online!


Behoefte aan gratis geld op GTA Online? Ik dacht het wel! Door deze week in te loggen op GTA Online kwalificeer je jezelf om tussen 15 en 21 mei $250.000 te ontvangen, gratis en voor niets, alleen even inloggen. Maar dat is niet het enige. Log tot 14 mei dagelijks in dan doet Rockstar daar nog eens $150.000 bovenop voor elke dag dat je inlogt. Je kunt deze week dus $1.000.000 verdienen! 

 

medium.rdr2gtaonlinerevolver1.png.387f656194cf3dfcce7eb4dcded60fab.png

 

Daarnaast maakt Rockstar bekend dat we binnenkort een nieuwe Red Dead Redemption 2 Treasure Hunt zullen krijgen op GTA Online. Wie dus nog meer exclusieve content wilt vrijspelen op GTA Online voor in GTA Online en RDR2 moet het nieuws blijven volgen! 0_0

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

6 uur geleden, PrioX zei:

nieuwe Red Dead Redemption 2 Treasure Hunt zullen krijgen op GTA Online

Spel is nog niet eens bevestigd voor PC en ze beginnen nu al met dit soort onzin. Ik zie niet in waarom PC spelers hier überhaupt tijd in zouden moeten steken als ze nog niet eens weten of ze de prijs wel zullen kunnen gebruiken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Big Boss zei:

Spel is nog niet eens bevestigd voor PC en ze beginnen nu al met dit soort onzin. Ik zie niet in waarom PC spelers hier überhaupt tijd in zouden moeten steken als ze nog niet eens weten of ze de prijs wel zullen kunnen gebruiken.

Je kunt de content gebruiken in GTA: Online. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

10 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

tot nu toe heb ik nog geen melding ontvangen voor treasure hunt? Bij de eerste kreeg ik een sms met locatie.

Dat komt omdat de treasue hunt er op dit moment nog niet is. Deze volgt ''later'' in het jaar pas. ;) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

59 minuten geleden, PrioX zei:

Dat komt omdat de treasue hunt er op dit moment nog niet is. Deze volgt ''later'' in het jaar pas. ;) 

Ah ok. Omdat jullie al wisten dat het net dezelfde ging zijn als de vorige.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...