GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
PrioX

Battlefield V

5 berichten in dit onderwerp

bfv.thumb.jpg.290ed1a5cd8534e5d65c242a41505b50.jpg

Ontwikkelaar: EA DICE

Uitgever: EA

Genre: First-person-shooter

Platform(s): PC, XO, PS4

Releasedate: eind 2018 (waarschijnlijk oktober)

Op woensdag 23 mei zal de reveal plaatsvinden. In aanloop hebben ze nog wat info vrijgegeven over het spel en de reveal:

1. Een nieuwe Battlefield…

Het is een gloednieuwe ervaring en bevat nog steeds alles wat je zo mooi vindt aan Battlefield: waar elk gevecht anders is en tot leven wordt gebracht op onverwachte strijdtonelen. Ontdek de nieuwe uitdagingen die oorlog voor altijd zullen veranderen.

2. …in een nieuwe omgeving

Battlefield 1 was voor spelers de ultieme Eerste Wereldoorlog-ervaring die het begin van totale oorlog tot leven heeft gebracht. De volgende Battlefield speelt zich af aan een andere frontlinie. De live-onthulling geeft spelers een eerste indruk van de realistische manier waarop DICE de nieuwe omgeving heeft vormgegeven.

3. Info direct van de ontwikkelaars achter Battlefield V

Kom voor Trevor Noah, blijf voor de ontwikkelaars. Luister naar DICE-teamleden Oskar Gabrielson, het hoofd van DICE Stockholm, Andreas Morell, senior producer, Lars Gustavsson, creative director, en Daniel Berlin, design director, terwijl ze vertellen over hun Battlefield V -visie.

4. Nog nooit vertoonde multiplayer-momenten

Je kunt natuurlijk uitkijken naar grootschalige multiplayer in de volgende Battlefield, maar Battlefield V gaat een stapje verder. Bereid je voor op multiplayer die meerdere maps en modes omspant, zodat je kunt genieten van gevarieerdere en spannendere Battlefield-momenten.

5. Ongeëvenaard beeld en geluid

Battlefield heeft altijd gedraaid om realisme, en Battlefield V is niet anders. Stem af, en je hoort en ziet als eerste de ongelooflijke omgevingen waarin je binnenkort kunt spelen.

6. Nieuwe modes en ervaringen

Operations, een klassieker uit Battlefield 1, heeft je de kans gegeven om epische reizen te maken over meerdere maps. Zit deze teamgerichte ervaring in de volgende Battlefield? Je weet het als je de live-onthulling bekijkt!

7. Gameplay-wijzigingen

Hoewel we nog niets willen verklappen over onze eigen onthulling, durven we te wedden om je favoriete Battlefield 1-wapen dat er gave gameplay-wijzigingen gaan komen. Daarom raden we je aan om tijdens de live-onthulling van Battlefield V niet met je ogen te knipperen.

8. Trevor Noah

De komiek en presentator van de The Daily Show is niet alleen een gamer, maar ook een pleitbezorger van videogames. Grappig, slim en houdt van videogames? We konden ons geen betere presentator van onze live-onthulling voorstellen dan deze Zuid-Afrikaanse legende.

9. De terugkeer van War Stories

DICE gelooft in zowel grootschalige multiplayer als singleplayer, en de live-onthulling zal meer info geven over de terugkerende populaire War Stories. Bereid je voor op onvertelde, overtuigende verhalen in een nieuwe omgeving.

10. Antwoorden op alle speculatie

De recente Battlefield Easter Egg-achtervolging heeft veel community-leden in slapeloze speurneuzen veranderd. Staat je whiteboard vol met morsecode? Staat je zoekgeschiedenis vol met witte paarden? Hoe dicht zat jij bij de waarheid achter Battlefield V? Het is tijd om daarachter te komen.

https://www.battlefield.com/nl-nl/news/article/battlefield-5-live-reveal-ten-things-not-to-miss

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

De leaks waren dus echt. Interessant.

Ben benieuwd naar de setting, maar ze moeten wel even kritisch gaan kijken naar de feedback van fans. BF1 was mooi en tof omdat het een compleet andere setting was. Nu moeten ze ook echt iets innovatiefs gaan doen met de gameplay/progression anders ga ik hem niet kopen. BF3 blijft mijn favoriet en hopelijk weten ze die feel weer terug te krijgen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Tja... ik verwacht niet heel veel vernieuwing, gezien die games er in snelle vaart neergepleurd worden; game na game. Dus ik ben er eigenlijk ook niet echt benieuwd na. Zal wel weer een fifa13,14,15,16 of cod modern warfare 8 worden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 5/17/2018 om 17:51, NicolaB zei:

Tja... ik verwacht niet heel veel vernieuwing, gezien die games er in snelle vaart neergepleurd worden; game na game. Dus ik ben er eigenlijk ook niet echt benieuwd na. Zal wel weer een fifa13,14,15,16 of cod modern warfare 8 worden.

Vernieuwing zit 'm inmiddels dan ook in een nieuwe setting en wat nieuwe gamemodes. Wat dat betreft was de laatste Battlefield wel goed geslaagd. Alleen vond ik de executie wat minder :blauw:

Persoonlijk had ik toch wel gehoopt op een nieuwe Bad Company, maar dat blijft dus nog even wachten.

Bewerkt: door FrankyFourFingers

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat een WWII-setting inmiddels wel bevestigd is met de onderstaande teaser. Bovenin staan Britse en Duitse (Iron Cross) vlaggen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.