Jump to content

Battlefield V


PrioX

Recommended Posts

Ik heb de laatste dagen een paar keer de beta gespeeld. Het was wel eventjes wennen omdat alles een stuk trager is. Niet alleen de bewegingen (omdat er veel animaties zijn toegevoegd), maar ook door de beperkte levens en kogels die je hebt. Ik vind persoonlijk dat je ontzettend snel doodgaat waardoor je vaak niet eens de kans krijgt om jezelf uit situaties te doen ontsnappen. Verder mis ik wel dat klassieke ''Battlefield gevoel'' waarbij je echt de indruk had op een slagveld te zitten. 

 

Moet zeggen dat de gameplay me verder wel bevalt nu ik er wat aan gewend ben. Denk alleen niet dat het spel me lang zal interesseren, dat kon BF1 me namelijk ook niet en de twee lijken wel veel op elkaar. 

 

O ja, wat vind ik het jammer dat ze de UI stijl van BF1 hebben overgenomen. Een WWI/WW2 spel krijgt zoveel meer sfeer met een goed ouderwetse UI. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Heb vandaag Battlefield V gekocht nadat ik als ''Battlefield veteraan'' 50% korting kreeg op de Digital Deluxe Edition. Voor men die dit misschien ook wilt: eventjes Battlefield 1 opstarten en je krijgt een melding dat je korting hebt. Geldt nog tot 20 december. 

 

Ik vond de Beta van een paar maanden geleden echt leuk. Het was op het begin wennen maar na een tijdje speelde het echt goed. Nu ik vandaag voor de eerste keer speelde na vier maanden speelde het voor geen meter. Dus ik dacht eigenlijk meteen dat dit aan mij lag. Maar ben even gaan rondkijken op het internet en nu blijkt het dat ze afgelopen dinsdag een update hebben uitgebracht waarmee ze de Time To Kill (TKK) hebben aangepast. De hele gunplay die zo goed was en waar ze zogezegd jaren mee bezig zijn geweest is weggooit. Er is veel kritiek dus ik hoop dat ze het snel weer terugdraaien. 

 

Zijn er hier meer leden die al wat ervaring hebben met BF5? :) 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...